Azam 2011


Salam semua kepada pembaca-pembaca Amry's Blog.
Hari ni Jumaat, 31 Dis 2010. Hanya tinggal beberapa jam sahaja lagi tahun 2010 akan melabuhkan tirainya. Segala kenangan pahit dan manis semuanya akan tersimpan rapi didalam diari 2010 masing-masing. Dan macam biasalah kalau dah tahun baru ni, semua pakat nak buat azam baru. Azam nak kahwin....nak berenti rokok....nak ubah perangai....nak itu nak ini, dan macam-macam azam lagi lah.

Kalau nak cerita kenangan pahit ni, aku bukan lah jenis yang suka meraih simpati atau mewar-warkan kisah sedih aku, tambahan kalau ianya melibatkan peribadi. kan kan kan. Cerita pahit maung biar aku jer yang tahu dan biar ianya tertutup rapat dalam diari aku (tak der diari pon). Bab kenangan manis pula adalah sewaktu aku diterima bekerja di sebuah kilang baru...hahaha...manis ke kenangan ni? Setelah hampir 3 tahun aku bekerja di kilang lama yang sememangnya menambah dosa aku (dosa menyumpah seranah kilang lama aku tu dek kerana management yang kurang baik dan kilang yang agak kedekut..huhu..Demn!!...tak tau bersyukur lansung aku ni)
Kenangan manis sebab aku ni bukan jenis tukar-tukar tempat kerja dan kilang baru tempat aku bekerja ni adalah tempat kerja kedua aku. Sekali dapat tukar tu, teruja la jugak. kan kan kan.

Bab azam tahun baru ni pula, aku berazam nak memperbaiki kehidupan aku ke arah yang lebih baik. Kalau tahun 2010, ekonomi aku agak teruk, tahun 2011 ni aku harap ianya dapat diperbaiki.Biarlah ada sedikit duit simpanan...huhu...  Aku juga berharap aku akan menjadi lebih matang didalam menempuh kehidupan ni. Pada tahun 2011 ni juga aku harap aku akan kekal sebagai seorang blogger, sebaris dengan blogger-blogger diluar sana yang telah berjaya. Amry's Blog. Bukan sekadar tempat untuk menulis!! Ewah!!

Itu jer lah kot sedikit sebanyak kenangan aku ditahun 2010 dan azam aku ditahun baru yang akan menjelma nanti. Apa azam korang?

8 comments:

  1. Assalamualaikum,,,
    saya tertarik dengan bahasa melayunya ,makanya saya baca blog anda,,
    saya dari Indonesia.salam kenal.
    bila ada kesempatan silahkan mampir ke blog saya ,,terima kasih

    ReplyDelete
  2. wahh..bagus2..semoga tercapai apa yg dihajati :D

    ReplyDelete
  3. blogQ :Terima kasih bloqQ kerana berkunjung ke blog saya. Aku udah mampir :) Salam kenal juga.

    wawa azam :thanx wawa :)

    ReplyDelete
  4. mana aku nak cari awek cair pada
    aku.

    Selamat tahun baru 2011......aku tinggalkan komen rempit disini.

    ReplyDelete
  5. Ali :Aweq cair?? macam mana tu?

    ReplyDelete
  6. samat taun baru...:) semoga tercapai ape ko hajati..

    azam aku plak.. moga2 aku lebih rajen dan rajen...
    jgn putus asa...heeeeeeeeeeee

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks