Saya Siarkan Iklan Nuffnang :P

Sebelum apa-apa. Izinkan aku tuk termalu jap. hehehe... Macam kerek la plak aku ni yang sememangnya kerek. hehe... Termalu jap sebab orang lain dah berabad pasang Nuffnang, aku yang baru sehari dah nak kecoh 1 Malaya. Hahaha...

Akhirnya setelah lama teringin nak pasang iklan Nuffnang ni kat blog aku, akhirnya hari ini iaitu pada 19 Dis 2010 jam 2245 tercapai sudah hajat aku. Semakin bercorak duit la mata aku pas ni. hehe... Tak lah. Kalau ada rezeki tu ada la. Aku pasang iklan Nuffnang ni setelah sehari aku buat entry tentang "Kenapa blog aku tak ada iklan Nuffnang" dan mendapat komen dari beberapa rakan blog aku. Thanx kepada rakan-rakan blog aku yang sporting-sporting semua.

Rupa-rupanya selepas aku mendaftarkan diri aku didalam program Nuffnang ni, baru aku tahu yang Program Nuffnang ni bukan semata-mata nak buat duit, malah dapat memeriahkan lagi dunia blog ni. Tu ayat tersirat, ayat tersurat, dapat menarik traffik gak dengan Nuffnang ni. huhu.. Best-best.

Kecoh aku ni kan. huhu... Tak yah la aku membebel lebih panjang bab Nuffnang ni sebab aku rasa korang lebih sedia maklum. Kalau aku cerita lagi, akan membuatkan diri aku lebih malu yang dah tersedia malu ni. Hehehe....

P/S: Baru banner Nuffnang yang keluar. Iklan nyer ntah bila.. lalalala

11 comments:

  1. okay la tu...
    akhirnya dah pasang
    tak apa
    slow2
    lama2 nanti ada la kuar iklan tu

    P/S : Misteri Danella : "Danella Cakap Dengan Siapa?"

    ReplyDelete
  2. yup. slow-slow. iklan dah kuar tapi kejap ada kejap tak der. macam Chipsmore.hehe...dapat jadi ahli glitterati, mesti lazat.nyum nyum! huhu

    ReplyDelete
  3. iklan nuff ni malam2 biasenye laju
    siang2 kadang dia tido
    kekeke

    ReplyDelete
  4. bgos la 2 amry..hehe x lama lg.. lagi meriah la blog ko...:)
    sabaq na...

    ReplyDelete
  5. alien: yer ker alien? aku tak tahu ni. kang kalau ko gurau, aku percayer jer. hehe

    azana: thanx zana...hang salah seorang yang memeriahkan blog aku ni juga. tahnk u so much

    ReplyDelete
  6. takper, tunggu lagi, nanti ada la tu...

    ReplyDelete
  7. kejap ad, kejap tak der. macam chipsmore.haha

    ReplyDelete
  8. hehe.. sy nk bertanye... mcm mane nk ade logo-'Saya siarkan iklan nuffnang'??? sy budak baru belajar.. harap diberi tunjuk ajar ye...

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks