Malaysia Juara Piala Suzuki AFF 2010


Bravo!!!Bravo!!!Bravo!!! Akhirnya kejuaraan menjadi hak milik Malaysia didalam Piala Suzuki AFF malam tadi dengan agregat 4-2 di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta setelah penantian selama 14 tahun. MALAYSIA BOLEH!!!!!!
Sungguh teruja aku dengan kemenangan ni walaupon aku tak dapat menyaksikan perlawanan tersebut. "RAJA ASIA TENGGARA", itulah title yang telah dinobatkan untuk pasukan Malaysia!!YEAH!!!

Syabas aku ucapkan untuk pasukan Malaysia. Walaupon terpaksa berhadapan dengan 295000 penyokong Indonesia, namun ternyata ianya tidak pernah menggentarkan semangat pasukan Malaysia kita. SKUAD HARIMAU MALAYA telah membuktikan keberaniannya!!! Ngaumannya terbukti mampu menundukkan keangkuhan Sang Garuda!!!

Tak dapat aku bayangkan betapa kentalnya semangat pasukan Malaysia kita yang terpaksa berhadapan dengan ribuan penyokong Indonesia di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta berbanding penyokong Malaysia yang hanya seramai 500 penyokong!!! Sungguh terharu aku dengan kesungguhan diorang. Terima kasih aku ucapkan untuk pemain-pemain Malaysia amnya dan kepada Mohd Safee Sali juga Khairul Fahmi khasnya yang telah membawa Malaysia ke puncak kejayaan!!! Tidak dilupa kepada Jurulatih pasukan, K Rajagobal di atas segala perancangan yang telah dibuat. "KORANG MEMANG DABOM!!!!" TAHNIAH DAN SYABAS!!! MALAYSIA BOLEH!!!

10 comments:

  1. yeah!!! i love u la rajagopal! hehehe

    p/s : utang tag aku tu bila nak buat?

    ReplyDelete
  2. intankuterpilih :yeah!!memang tarbaik la rajagopal

    p/s: nak ngelat boleh? hehehe...hari ni aku buat. sabo erk..hehe

    ReplyDelete
  3. Syira :ooooo....hmm...ok.

    fairus :yeah!!memang power pasukan Malaysia..

    ReplyDelete
  4. fahmi mmg terbaik! halang banyak percubaan yang bahaya gile! hahaha! :D

    ReplyDelete
  5. Burp :Yup. Fahmi memang terbaik!!memang cekap la dia jaga pintu gol

    ReplyDelete
  6. Siapa tak tumpang bangga pemain-pemain muda menunjukkan karisma semangat juang yang tinggi lagi pun mereka ini belum tercemar dengan tarikan wang ringgit. Rata-rata pemain bawah 20an jadi mereka ini tidak besar kepala dan mendengar kata coach

    ReplyDelete
  7. akubiomed :Harap mereka tidak dikaburi dengan wang ringgit dan tidak menjadikannya sebagai satu matlamat semata-mata didalam sukan ini.pemain2 muda ni kalau diasah lagi,boleh pegi jauh.

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks