Ustaz Hina Sultan Johor Di Facebook

Ustaz Wan Ji At-ta'aduddi Hina Sultan Johor Dalam Facebook

"Ciri-ciri adik beradik Syaitan ada pada Sultan Johor" Ustaz Wan Ji At-ta'aduddi
Kenyataan "berani mati" seorang Ustaz muda, Wan Ji At menghina Sultan Johor didalam Facebook bakal mencetuskan isu panas.
Ustaz Hina Sultan Johor Adik Beradik Syaitan 

Status Facebook Ustaz Wan Ji At Hina Sultan Johor

Sultan Johor Dihina Ustaz Dalam Facebook

Ustaz Wan Ji At Hina Sultan Johor Dalam Facebook

Berani gila..... Meletup pulak lepas ni kes Sultan Johor Murka kepada Ustaz Wan Ji At berkaitan status Facebook menghina Sultan Johor. Hm....

7 comments:

  1. rasanya sultan ibrahim nie masih lagi bersikap lembut dan berhemah..
    kalaulah yang dihina sultan iskandar tak taulah nak ckp apa!!

    ReplyDelete
  2. dah makin ramai yang berani mati.. di facebook ne..

    ReplyDelete
  3. Facebook dah jadi tempat orang "berani" *sarcasm*

    ReplyDelete
  4. SUDAH2 LA TU... TAK TAMAT-TAMAT LAGI ISU NI..

    ReplyDelete
  5. Tapi "ustaz" tu terlupa akidah dia plak macam mana...Adakah seorang yang bijak agama sewenang2 mengata orang di FB. Adakah ini etika seorang ustaz kononnya...kena cermin diri dulu kalau nak sebut soal akidah. Kena betulkan diri tu dulu.

    ReplyDelete
  6. berani mati kat dalam facebook jer..... ni lah lambang kebodohan org melayu/pr ni ...hina raja sndiri x mncerminkan diri seorang ustaz langsung

    ReplyDelete
  7. berani mati kat dalam facebook jer..... ni lah lambang kebodohan org melayu/pr ni ...hina raja sndiri x mncerminkan diri seorang ustaz langsung

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks