Home » , » My Blog List

My Blog List



Kalau korang ada blog, tapi tak tahu apa kejadahnya blog list tuh, meh sini aku sekeh kepala korang sekor-sekor..haha.. Aku anggap korang semua lebih hebat dari aku, maka tak yah la aku citer apa kemendanya blog list tu kannnn....
Dulu aku pernah letak bloglist ni kat blog aku, tapi fikir pasal SEO, aku buang bloglist tu sebab dalam bab SEO semakin banyak link out yang ada dalam blog tu, semakin susah ranking blog tu nak naik... Lebih kurang la.. aku tak pandai SEO... 
Link Out bahasa aku, bahasa SEO Outbound link :P
Sekarang ni aku masukkan balik bloglist tu kedalam blog aku sebab........................................
Aku tak boleh masukkan widget Top Commentator. Tah apa masalahnya aku tak tahu. Malas nak tukar template.
Tak ada tukar-tukar link.... Aku tengok blogger tu rajin komen kat blog aku aku masukkan lah... walaupun kat blog dia tak ada nama blog aku.. Salah seorang blogger yang paling rajin komen kat blog aku adalah

Gilor kontang setia blogger ni.... Haaaa....nak cari pengomen setia, g komen kat blog si Fairus ni.. Kompom blog korang akan dapat kunjungan balas dari dia kalau korang komen blog dia... Entry dia pun best walaupun nak jumpa gambar dia senyum teramat susah..hehe.. Jangan marah brooo....
Serius setia sebab walaupun aku tak komen blog dia, dia tetap lawat n komen blog aku.. Terbaekkk!!
Blolist aku ada 2 jer....... Kalau yang 1 Fairus... Yang 1 lagi..... baru sekali dia komen kat blog aku terus aku masukkan dia ke dalam bloglist aku..... Siapa dia??

Sungguh aku tak sangka kawan aku ni pun ada blogg.. Kenapa aku terkejut..? Biarlah dia menjadi rahsia antara aku dan dia... kahkahkah... Blogger si Johari ni dulu member 1 tempat kerja aku.... Orang ada blog dia pun nak ada blog.... Sungguh aku tak sangka..keh keh keh...
Kepada blogger Fairus, terima kasih la sebab rajin datang n komen kat blog aku nii... Kalau aku lama tak melawat atau komen tu, harap bloglist ni dapat la mengalirkan sedikit pelawat kat blog ko daripada blog aku ni..Maklumla aku ni kadang timbul kadang tenggelam.. (Apasal macam ayat sedih jer ni??)
Kepada member aku, Johari...... Selamat berblogging..... Nak juga berblogging.... pengggg peng :)

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

1 comments:

  1. HAHAA... SENANG JE CERITANYA BRO.. "WHAT U GIVE, U GET BACK".. :)

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment