Home » , » Teknik Buat Duit Dengan Affiliate

Teknik Buat Duit Dengan Affiliate

Teknik Buat Duit Dengan Affiliate

Affiliate adalah salah satu program buat duit dimana seseorang itu akan mendapat ganjaran atau komisyen hasil daripada penjualan produk yang dibuat melalui link yang diberikan oleh penjual produk.

Teknik Buat Duit Dengan Affiliate

Ramai yang telah berjaya meraih pendapatan hasil daripada program affiliate ini dan program affiliate ini antara 'favorite program' di antara berbagai program jana wang di internet yang terdapat di internet kerana ianya mudah untuk dilakukan dan kebanyakan program affiliate ini tidak memerlukan modal untuk dijalankan.

Mudah Tidak Beerti Senang

Walaupun program ini antara program yang mudah untuk dilakukan dan peluang menjana pendapatan daripada program affiliate ini adalah tinggi, tetap masih ada diantara mereka yang gagal menjana pendapatan daripada program affiliate ini. Seperti yang saya nyatakan, mudah tidak beerti senang. Walaupun mudah, ianya tetap memerlukan teknik dan kaedah yang betul untuk berjaya didalam program affiliate ini. Antara teknik yang sering diguna pakai oleh pakar-pakar affiliate adalah melalui mailing list atau sistem autoresponder dan juga melalui website.

Menggunakan kaedah mailing list atau sistem autoresponder, bayangkan jika seseorang itu mempunyai 1000 mailing list, dengan hanya mengambil masa 15 minit untuk menghasilkan sebuah email tentang peluang menjana pendapatan di internet bertajuk 'RM50 dalam masa 1 jam' (Contoh tajuk subjek) yang mempunyai link affiliate, dan dengan hanya 1 klik email tersebut dihantar kepada 1000 mailing list tadi. Dan bayangkan hanya 10% daripada kesemua penerima email tadi membuka email tersebut dan mendapatkan produk 'RM50 dalam masa 1 jam' itu tadi yang mana setiap 1 pendaftaran atau pembelian, komisyen adalah RM10. RM1000 dalam gengaman.

Begitu juga dengan mempromosikan link affiliate menggunakan website. Jika sesebuah website mempunyai bilangan traffik yang tinggi setiap hari, 5K misalnya. Dan 10% daripada 5k pelawat mendapatkan produk affiliate yang dipromosikan. Bukankah RM5000 bakal menjadi milik affiliater tersebut.

Itu antara sebilangan kecil cara serta teknik untuk menjana pendapatan daripada program affiliate ini. Masih banyak lagi teknik serta cara yang akan didedahkan bagaimana untuk cemerlang didalam menjalankan program affiliate ini dan menjana wang daripadanya dan ianya bakal didedahkan.

Dapatkan teknik serta cara yang betul bagaimana untuk menjana pendapatan daripada program affiliate bernilai RM398 secara percuma hari ini

"Ramai yang gagal didalam melaksanakan sesuatu perkara yang mudah kerana mereka yakin mereka dapat melakukannya tanpa sedar kesukaran menunggu mereka dihadapan dan kesukaran itu berpunca daripada anggapan 'mudah' yang ada didalam pemikiran mereka"


Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment