Nur Amalina tidak rosak | Ibu

Penjelasan Ibu Nur Amalina Che Bakri Tentang Gaya Hidup Bebas Pelajar Cemerlang SPM 17A1 2004

Kalau beberapa hari lalu kecoh di Facebook dan di Twitter dan bog-blog mengatakan bekas pelajar cemerlang SPM 17A1 2004, Nur Amalina Che Bakri terpengaruh dengan budaya barat. Kali ni ibunya tampil membuat penjelasan menafikan Nur Amalina amal gaya hidup bebas.

Ibu nafi Nur Amalina Amal Gaya Hidup Bebas | HMetro 4 Jan 12

Penjelasan Ibu Nur Amalina Che Bakri, Pelajar Cemerlang 17A1 2004

Itu antara petikan akhbar HMetro 4 Januari 2012. "Dapatkan akhbar HArian Metro untuk berita selanjutnya"
Bawah ni berita selanjutnya. Apa kata ibu Nur Amalina Che Bakri ni, pelajar cemerlang SPM 17A1 2004?. Jangan terkejut!!!

"Gambar itu saya yang rakam dan pakaian yang dipakainya saya yang belikan ketika kami bercuti di Eropah. Sebenarnya seluar "legging" dipakai Nur Amalina tidak menjolok mata kerana ia ada lapisan kedua berwarna seakan warna kulit dan bukannya jenis jarang sehingga menampakkan kaki"

Jeng jeng jeng......... Tu dia.... Dah terjawab semua persoalan yang mempersoalkan kebenaran tentang Nur Amalina Che Bakri, pelajar cemerlang SPM 17A1 2004 yang dikatakan terpengaruh dengan budaya barat. Ada kata fitnah, gambar diedit. Tu ha mak dia sendiri yang jelaskan keadaan sebenar. Mak dia sendiri yang ambil gambar tu. Mak dia sendiri yang belikan pakaian tu. Nak kata apa lagi? :P

7 comments:

  1. nak kata apa lagi - jagalah anak² kita elok²

    ReplyDelete
  2. org kite punye hobi adalah 'kepochi'.

    :)

    ReplyDelete
  3. bagusnyer mak.....kalu nk menangkan kan ank pun biarlah bertempat...

    ReplyDelete
  4. pic ni boleh laa dia nafikan .. tapi macamna pulak dengan pic yang amalina berpeluk dengan mat saleh tu ? mak dia tolong snap kan jugaa kee ? bukan ke dalam agama islam berpeluk-peluk antara lelaki dengan perempuan yang bukan muhrim ni haram >? -.- amalina ni menghabiskan duit kerajaan jehh .. itu baru pakaian .. silap2 nanti dah tukar agama pulak .. kalau nak belajar .. belajar betol-betol .. jangan nak menghabiskan duit kerajaan jehh .. baik tak payah pulang malaysia laa .. buat malu negara jehh .. mak dia nafikan baju dia .. macamana dengan warna rambut dengan kuku dia ? mak dia tolong dia warnakan rambut dengan kuku dea jugak kee >? bodoh laaa .. kalau nak menipu pun biar bertempat .. dah anak cam2 terima jehh laa kenyataan .. amalina dahh rosak ! -.-

    ReplyDelete
  5. DIA MEMANG TAK GAGAL DALAM PELAJARAN, TETAPI GAGAL DALAM KEISLAMAN DAN KEMELAYUAN.. TU AJE..

    ReplyDelete
  6. setuju dgn fairus...lepas ni boleh dak sape2 pegi UK siasat

    ReplyDelete
  7. tak payah nak tipulah. mana ada mak nak ambik gambo anak dari posisi mcm tu. Ish, ish nasihatkanlah anaknya tu,bukan bela keburukan dia. Allah baru uji dgn beri pandai tapi tak bijak pilih jln yg salah.

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks