Azwan Ali Ugut Bunuh Ummi Halfida Ali

Azwan Ali Ugut Bunuh Ummi Halfida Ali

Azwan Ali Ugut Bunuh Ummi Halfida Ali
Sumber gambar Ummi Halfida Ali membuat Laporan Polis berkaitan ugutan bunuh oleh Azwan Ali : HMetro 18 Jan 2012

Ummi Halfida Ali Membuat Laporan Polis Berhubung Ugutan Bunuh Azwan Ali

Azwan Ali Ugut Bunuh Ummi Halfida Membuat Laporan Polis
Sumber Azwan Ali didakwa ugut bunuh Ummi Halfida Ali : Utusan Online 18 Jan 2012

Dunia artis... Macam-macam. Tapi aku rasa kalau sampai nak membunuh saudara sendiri, dah tahap melampau dah. Kalau Azwan Ali tu bukan artis sekalipun, boleh jadi isu juga. Ugut bunuh darah daging sendiri..... Haish... Dunia akhir zaman....

Orang lagi nak berbaik dengan saudara sendiri, adik beradik sendiri, ini nak bunuh pulak... Hilang nilai keharmonian dalam institusi kekeluargaan tu kalau jadi macam ni, tak perlu ugut bunuh la, bergaduh saja pun dah penuh rasa sedih didada...... :(

1 comments:

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks