Home » , » Bermimpi Bertemu Rasulullah SAW

Bermimpi Bertemu Rasulullah SAW


Dr. Haron Din Bermimpi Bertemu Rasulullah S.A.W




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada pengunjung Amry,s Blog sekalian. Semoga kita semua sentiasaa mendapat rahmat Allah SWT. Selawat dan salam kepada Nabi Muhammad SAW. Semoga syafaat baginda akan kita perolehi.

Video Dr. Haron Din bermimpi bertemu Rasulullah SAW ni aku tak tahu bila dirakam atau divideokan. Aku baru dapat melalui seorang rakan facebook yang mengupload video Dr. Haron Din bermimpi bertemu Rasulullah SAW.

Subhanallah.... Bertapa bertuahnya Dr. Haron Din dapat bermimpi bertemu Rasulullah SAW. Ya Allah......

Telah diriwayatkan dalam beberapa hadis berkaitan mimpi bertemu Rasulullah salah satunya ialah, berkata Abu Salamah, “Telah berkata Abu Qatadah, Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud, sesiapa yang telah melihat daku dalam mimpinya, maka sesungguhnya dia telah melihat yang benar (al-Haqq). Hadis riwayat al-Bukhari dan Muslim.

Aku yang hanya melihat video ni sahaja pun sungguh tersentuh mendengar pengalaman Dr. Haron Din bermimpi bertemu Rasululah SAW apalagi Dr Haron Din yang merasai sendiri pengalaman tersebut sehingga beliau menitiskan air matanya dan sesiapa sahaja yang yang mencintai baginda pasti akan menitiskan air mata jika dapat bertemu baginda didalam mimpi, dan mereka hanyalah antara yang terpilih oleh Allah SWT. Subhanallah...

Doa Semoga Bermimpi Bertemu Rasulullah SAW

Doa Bermimpi Bertemu Rasulullah SAW

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment