Pelajar USM Ugut Bunuh Perdana Menteri

Pelajar USM Ugut Bunuh Perdana Menteri Ditahan Polis

Pelajar USM Ugut Bunuh Perdana Menteri
Sumber Pelajar USM Ugut Bunuh Perdana Menteri : Kosmo 15 Jan 2012

Gambar FB Pelajar USM Ugut Bunuh Perdana Menteri

Gambar Pelajar USM Ugut Bunuh Perdana Menteri
Orang kata sebelum buat sesuatu, fikir dulu. Kalau tidak inilah jadinya..... Memakan diri... Ugut PM bang, bukan ugut kawan... Dalam blog pulak tu... Kalau bisik kat telinga kawan sebelah kot tak kena tahan.....
Cari penyakit.. inilah dia.....

6 comments:

  1. SEPATUTNYA PELAJAR "U" BERFIKIR DENGAN OTAK, BUKAN DENGAN KEPALA LUTUT. KALAU KAU TAK SUKA PM SEKALIPUN, YANG NAK UGUT MEMBUNUH TU BUAT APA. MEMBUNUH TU KAN BERDOSA BESAR.. WALAUPUN KAU MUNGKIN MAIN-MAIN, TAPI DALAM HAL KESELAMATAN, PIHAK PENJAGA KESELAMATAN SENTIASA "ALERT" DENGAN SEGALA ANCAMAN, TIDAK KIRA IANYA HANYA BUAT-BUAT.. KENA PAHAM SEDIKIT.. BENGONG BETULLAH..

    ReplyDelete
  2. tak pasal2 dapat bala,, tulis lagi yang bukan2

    ReplyDelete
  3. @fairusItulah.....bergurau pun kena a berpada-pada. Kan tak pasal2 kena siasat....so janganlah cari pasal...
    Berfikir dulu kesan sesuatu tindakan tu..jangan bia dah kena baru nak gelabah..

    ReplyDelete
  4. @sabree hussingurauan yang memakan diri..sah pas ni kalau dia nak update FB, dia fikir 50 juta kali...hahaha

    ReplyDelete
  5. isu ni remeh sgt la..polis xde keje lain selain nk siasat budak bengong ni,nk bodek pun agak2 la.klau ugutan ni di tujukn pd makcik jual karipap tepi jalan,jgn harap la polis nk siasat,silap2 pengadu yg kene yg kene lempang.logik sgt ke mamat tu nk bubuh bom dlm helikopte.kes2 along nk bunuh peminjam xde lak korang hiraukan hgga btul2 terbunuh.najib pun xamik kisah isu ni sbb byk lagi isu nk selesaikan,org2 kanan lak kelam kabut smpai semua ketua2 pengarah nk ulas.isunya bukan psal nk bubuh bom ke apa tp sbb dia bangsa lain,tu yg kene hentam kaw2. cuba sma bgsa,byk la org sokong.korng fikir la baik2 isu ni jgn tgk satu sudut je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erm ko ni mcm tak berapa nk bijakkan.. Da sah2 org yg diugut tu org nombor 1 negara. Benda yg ko kata remeh ni pon mmg akan jd isu besar.

      Delete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks