Juruwang Islam Pegang Daging Babi

Juruwang Islam Di Taiping Dipaksa Pegang Daging Babi

Juruwang Islam Di Taiping Dipaksa Pegang Daging Babi 2
Juruwang Islam Di Taiping Dipaksa Pegang Daging Babi 2
Sumber Juruwang Islam Dipaksa Pegang Daging Babi : Utusan Online 19 Jan 2012

--------------------------------------------------

Tak puas hati betul. Pengurus Pasaraya tu aku definisikan sebagai B*****T. Aku rasa nak terajang jer pengurus yang kurang ajar tu. B****G!!! Dah berapa lama duk kat Malaysia, tak kan tak tahu lagi orang Islam tak boleh sentuh daging babi. Pelanggan tu pun sama. Bingai!! Pekerja yang penakut nak buat aduan tu pun sama. Sanggup pegang daging babi, ikut telunjuk pengurus tu hanya kerana takut ditukar ke bahagian lain... Aduhaii... Tukar pun tukar jer lah... Asalkan tak pegang benda haram tu.... Kalau kena buang sekali pun, banyak lagi kot tempat kerja yang boleh dimohon, daripada kerja dengan pengurus yang B*****T tu!

1 comments:

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks