Artis Mengaku Rasul

Kecoh Artis Mengaku Rasul

Gambar Artis Mengaku Rasul - HMetro
Gambar hadapan Akhbar HMetro 31 Disember 2011, Selebriti Mengaku Rasul, menunjukkan seorang pengikut artis sesat tersebut, Fatimah, 30 yang mendakwa dirinya sebagai rasul dan menyampaikan ajaran sesat.

Artis Mengaku Rasul - HMetro
Petikan HMetro Online 31 Disember 2011 Selebriti Mengaku Artis

Rasa-rasa boleh agak tak siapa "Artis mengaku Rasul" ni?? Aku hairan la.. Apa yang ada dalam fikiran orang-orang macam ni sehingga mengaku diri mereka sebagai Rasul.
Orang kata, kalau belajar biar ada guru. Belajar tanpa guru umpama belajar dengan syaitan. Lebih-lebih lagi ilmu agama

Moga "artis mengaku Rasul" tu cepat-cepat sedar dan kembali ke pangkal jalan serta bertaubat

8 comments:

  1. OMG, pe la manusia zaman skrg ni... mudah sgt nak sesat dan menyesatkan org... dan2 tu gak lah mngaku nabi. puiihhh la..
    xtau la sape manusia2 jahil yg jd pengikut tu. dunia nak kiamat dah, moga2 Allah mnjaga iman dan akidah para muslimin hingga akhir hayat meraka. takut gak, kalau dihujung2 hayat tetiba akidah sesat dek perangai syaitan mcm ni. nauzubillah..

    ReplyDelete
  2. cita-cita menggunung nak jadi Tuhan la tu.

    ReplyDelete
  3. @Strept Akierasebab tu kalau menuntut ilmu kena ada guru..guru tu pulak kena la betul..kalau tak ini la jadinya....

    ReplyDelete
  4. @gadisBungaapa yang ada di fikiran orang-orang macam ni tak tahu lah....yang sesat tu ternyata sesat lah...yang nak ikut sesat tu lain pulak....terlalu taksub sampai semua dianggap betul... :(

    ReplyDelete
  5. @sabree hussinBiasalah bro....bila dah terlalu taksud,iniah jadinya....mengong terus

    ReplyDelete
  6. sapa selebriti mental tu???

    ReplyDelete
  7. ala blog copy paste artikel lagi..sorry tumpang lalu

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks