Siapa Amik, Pecah Kapala!!

Aku tengah hangin ni!! Time nak balik kerja pagi tadi..........Helmet aku hilang weeeeiiiiiiii!!! Tak guna punya punyamun.  Sekali ngan baju hujan aku dia kebas. Masuk ni dah 2 kali helmet aku hilang...... 
Sapa yang amik helmet aku tu aku sumpah excident pecah kapala!!! Marah aku ni.... Grrrr.... Dah hilang tu, beli la yang baru, ini dikebasnya pula helmet orang lain.. Geram betul la!! Langsung melayang duit aku kena beli helmet!

Kalau tak ada duit nak beli helmet, buat jer lah macam ni. Tak la menyusahkan orang lain!

60 comments:

  1. ko jer la yang pakai helmet tu grenti tak hilang nyaaa (gurau jer) jangan marah. Ni lah manusia nak senang jer sabar je la

    ReplyDelete
  2. camni kene beli helmet murah2 la
    helmet mahal pakai time weekend je

    ReplyDelete
  3. uish. pecah kepala. ngeri la wey berdarah-darah!

    beli la baru. pastu cat buat pattern buruk retak2 kat helmet tu. insyaAllah orang takkan curi lagi. huhu~

    ReplyDelete
  4. hehehe...kalo xnak pakai helmet pakai je serban macm tok aji atau pask ustat tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. eiii,teruk btul.tak baik mencuri..insyaAllah,ada lah balasnnya nnt.

    ReplyDelete
  6. Nape x tanya mamat yang bawak moto tu, kan dekat depan dia tu ada helmet...hu3. Sumpah je jadi helmet, kang senang xyah beli lagi..ha3

    ReplyDelete
  7. ayuh kwn2 semua jom kita hempuk kpla org yang curi helmet amry ni heee ramai :)

    ReplyDelete
  8. mmg org yang curik tu berstatus sengal mangal..

    nak beli kodokt bakil..ker atau seng ctr nak ckp tangkai jering heee..

    p/s:sabar jelah benda dah hilang..nnti klu nak kemna2 bwa je bendalaha tu..jgn cuba d tinggalkan2 di atas motor..

    org skrg pantang nampak..terus amik..kita juga yang rugi sb kena bli yg baru huuu..

    ReplyDelete
  9. sabau ek..sape yg curik tu memang zalim le..

    xpe la pas ni beli yg murah tp berkualiti..:)

    ReplyDelete
  10. @Internet Marketingaku kalau mamat tu kebas depan mata tu. memang aku libas kepala dia ngan helmet aku. panas tahap menggelegak wwowoooooo

    ReplyDelete
  11. @ShafiqIzwanTau tak per. ko mesti paham nyer kan sebab ko pon pakai moto...huhu...memang panaz aku weh

    ReplyDelete
  12. @alienmemang dah beli yang murah pon...4o henggit...yang tali dia pakai 3 besi tuk lilit pengikat helmet tu. Visor ponn tak beli. hahahahahahaha

    ReplyDelete
  13. @gadisBungaTak per biar masuk paper."kepala pecah gara-gara curi helmet" haaaaa......nanti kalau hilang gak nak pakai helmet macam apek jual sayur nyer helmet, span pon tak der dalam helmet tu. waaaakakakaka

    ReplyDelete
  14. Sabar bro.. aku pun penah gak hilang helmet ni. Kalau aku tak ikat tak pe lah jugak.. ni siap potong tali ikat tu..
    Pastu aku pakai helmet buruk.. nak dijadikan cerita, rupanya aku nak dapat helmet baru kerajaan bg percuma masa kempen pakai helmet dulu tu.. hi hi.. helmet murah pun murah lah..

    ReplyDelete
  15. @decrewzhahahaha...mamat negro tu sengat jai....aku nak sumpah dia jadi katak boleh? wakaka

    ReplyDelete
  16. @suriganas juga kak suri ni erk? huhu....Bukan kedekut, tapi tak der attidute. fikir nak senang jer.

    ReplyDelete
  17. @cikceriacornermemang zalim...huhu
    dah beli dah helmetburuk. helmet apek jual ikan. wakakakaka

    ReplyDelete
  18. @fikrynyang jenis potong tali tu lagi la maha kejam....memang panas hati ni. rasa terbakaooo

    ReplyDelete
  19. Haha.. Sian2.. Sabo ye.. Tak baik doa cenggitu..

    ReplyDelete
  20. ko pakai je serban mcm singh pakai...senang.haha

    ReplyDelete
  21. @gabanMorkaaku nak pakai tong cat macam mamat kat atas tu. wakakaka

    ReplyDelete
  22. kesian pulak...kat bro tuh .. pakai mana yang ada jerla.. huhu .. macam kat atas tuh...

    ReplyDelete
  23. balut kepale ngan kain pown boleh.
    lilit tebal2.

    ReplyDelete
  24. opismet aku sport rim dia hilang semalam..cian plak huhuhuhuh

    ReplyDelete
  25. SABAU.. SABAU.. DAH HILANG NAK WAT CAMNE.. BELI LAH BARU.. KALAU KURANG DUIT, BELI BUAH TEMBIKAI PASTU BELAH MACAM HELMET.. JIMAT.. :) OPPSS.. JANGAN MARAH BRO.. GURAU JE.. HELMET APE? MAGNUM KE?

    ReplyDelete
  26. Allah akan memberikan balasan yg setimpal untuk pencuri tu. sabar yer :)

    ReplyDelete
  27. bahahahahaahhaahha!!hoi, pehal lawak sangat pic ko letak ni????creative ar org tu nyer helmet.hahah

    ReplyDelete
  28. rasanya topi mat itam tu klo jual ada orang mau pecah pala dia tak?

    ReplyDelete
  29. sungguh tdk ku sangka cempedak dah masak sah2 blh makn tapi rupanya sahabat nih seorang yg garang berskala tinggi heee..

    ReplyDelete
  30. Adui...manusia oh manusia..semua nak kebas...mujur tak dikebasnya motor bro..kalau tidak...

    pssst..baru balik kampung minggu lepas, moto LC adik ipar kena rembat pukul 4pg...aduhai

    ReplyDelete
  31. @Ziknak pakai apa nyer jer lagi bro. satu tu jer lah yang aku bawak time g kerja. huhu

    ReplyDelete
  32. @sahromnasrudinSportrim hilang????perghhhhh...memang terbakor woo sportrim hilang...meriban gak la..huhu....

    ReplyDelete
  33. @Fairus Bin Mamatmenarik gak idea ko tu bro...hahaha...mesti bau tembikai nyer kepala aku. hahaha..tak der la magnum. SGV jer pon, tapi helmet gak bro. tak pasal2 kena beli lain. haduhaiii

    ReplyDelete
  34. @lizzhehehe...nasib baik aku jumpa pic ni pas aku bei helmet, kalau tak mau aku buat macam tu gak. wakaka

    ReplyDelete
  35. TERINGAT MASA TIME MAIN MOTOR.. MASING2 NAK HELMET YANG BAIK JE.. MAGNUM, NOVA.. SEMUANYA YANG FIBER PUNYA.. :)

    ReplyDelete
  36. @suripecah n berterabur otak. hahahaha

    berskala tinggi?? berapa richter tu? hahaha

    ReplyDelete
  37. @hafizmdpergh!!moto kena rembat. memang terbakar hati oooooo..... sekarang ni kalau soex macam mana pon, boleh hilang nyer, diorang ada guna asid tuk cairkan besi-mesi ni. betul2 tak guna la

    ReplyDelete
  38. wowo..panas..bikin panas...

    sabar ya amry... xda rezki ko la 2... mane nak tau lepas ni ko dapat banyak lagi helmet..

    ReplyDelete
  39. Hahahahahahaha....
    Bahaya tu, tak pasal-pasal kena saman....

    ReplyDelete
  40. Alahai kisah helmet kena kebas akan sentiasa ada. Nasib baik motor ada box boleh simpan helmet didalam box

    ReplyDelete
  41. Amry, len kali helmet letak GPS gak.. sng nk detect.. xpun letak alarm siren bomba punya kat moto. Tercuit sikit satu kilang dengaq.. abeh kucing2 pun xbrani nk sandaq kat tayar moto :P

    Sabarlah k.. jodoh tak panjang ngan helmet br tu. Mungkin ada hikmah bila kita kecurian. Cthnya, mungkin pemakai helmet tu lepas seminggu nti terkemalangan sebab visor tu tutup penglihatan sewaktu menunggang ke..

    Perjalanan Yang Tidak Direstui

    ReplyDelete
  42. @azanamemang panas derrr.....kalau dia amik sekali kepala aku, tak la panas sangat. hahahahahha

    dapat banyak pon buat apa, pakai satu jer pon...tapi kalau jual ok gak kan. hehehe

    ReplyDelete
  43. @Sabahan Bloggers Clubkalau polis nak saman, memang aku sound balik la. bukan suka-suka tak pakai helmet,helmet kena kebas, nak beli kedai jauh, so bawak jer lah. ..memang ada niat dihati oooo kalau ada polis nak mai saman aku. huh!

    ReplyDelete
  44. @akubiomedO..moto bro ada box. Ok la tu. Tapi jangan sampai sekali box dikebasnya sudah. huhu

    ReplyDelete
  45. @Tupai Karanaku nak letak bom. Terangkat sikit meletup orang tu. hahaha. Erk. sekali motor aku la plak meletop erk. tak jadi-tak jadi. huhu

    Helmet tu dah lama la tupai. Aku pon tak ingat baper lama dah, tapi orang kata tempat terjatuh lagi dikenang kan. eh... hehehe..aku sayang derr helmet aku tuu walaupon murahan. Paling lama kat kepala aku helmet tu lah. Yang lain semua rasa tak ngam.

    Visor aku tu kalau malam memang tak nampak. gelap.

    ReplyDelete
  46. beli ilang cam ni baik buat opi kledar kerts..dah pakai buangkan jer kat miss tong sampah hii

    ReplyDelete
  47. Sumpah jadi katak watpe, baik sumpah jadi mas, boley gadai..ha3

    ReplyDelete
  48. @deCrewzuik!tak terpikir plak aku nak sumpah jadi emas...hehehehe...

    ReplyDelete
  49. sabar..jgn doa org camtu..kdg2 mulut kita masin..

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks