Home » , , » Kenapa Saya Bertukar Alamat?

Kenapa Saya Bertukar Alamat?

Commentluv

Haduyai....
No choice!! Terpaksa bertukar alamat. Maaf kepada semua pelawat-pelawat terutama kepada pelawat setia saya Saudara Radzuan. Terima kasih diucapkan kepada Saudara Radzuan.

Punca utama saya berpindah adalah disebabkan komen layout saya yang saya rasakan amat-amat tidak sesuai. Masalah berpunca apabila saya menggunakan komen widget commentluv yang saya lihat cun pada blog-blog orang lain. Dipasang pada blog saya, lain la plak jadinya. Serabut. Rupanya widget tersebut lebih sesuai dipasang pada blog Wordpress.

Yang lebih memburukkan keadaan, pelawat yang memberikan komen tidak dapat ditrace kembali link mereka, sebaliknya hanya akan dibawa ke web commentluv. Disitu saya rasa sesuatu yang amat merugikan pelawat terutama apabila mereka memberi komen. Kalau pelawat dah rasa rugi, pelawat pon malas la nak bertandang kan. Walaupon pada hakikatnya Commentluv ni memberikan effect yang baik dari sudut SEO.

Lagi kelemahan widget commentluv pada blog saya ni, hanya mereka yang berdaftar di commentluv sahaja yang akan diumum sebagai Top Commentator saya, komen yang diberikan juga agak mengelirukan apabila diletakkan diruangan Recent Comment.

Saya telah mencuba mengekalkan alamat lama saya dengan membuang widget Commentluv tersebut tetapi tidak berhasil yang mana saya terpaksa membuka alamat baru yang belum didaftarkan didalam Commentluv.

Diharap selepas ini tiada lagi masalah pada bahagian komen saya dan..... Sila lah berikan komen... ye :)

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. Salam Amry...ohhh sebab comment luv ker?...hmmm saya x pernah guna widget tuh...heheh saya pun dah tukar themes dah...dan thanks to Amry sebab komen tentang ruangan komen tu fontnya warna kuning dan tak nampak bila tulis komen....hahah ni lah bagusnya ada kawan online kan?

    Yang ni pun nampaknya ok..tapi nampak macam wordpress sikit sikit..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Salam bang Radzuan. Pening dibuatnya dek kerana widget tu. aduh...tukar template tak nak hilang. tu yang kena tukar alamat tu. template bang Radzuan gempak gak :)
    Saling menegur...dari lemah dapat dikuatkan. tul tak?

    Itulah.kurang sikit template ni kan? yang sebelum ni lebih menarik. sikit masa nak tukar balik kot..hehe.

    Thnx kerana menjadi pelawat setia :)

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment