Sponsored

Kepentingan Fizik Dalam Kehidupan

Kepentingan Fizik Dalam Kehidupan

Apa sebenarnya ilmu fizik ni? Kalau korang tanya aku, sah aku tak boleh jawab sebab aku tak ambil mata pelajaran fizik dulu, aku ambil matapelajaran ekonomi. Hehehe... Kepada yang belajar fizik tu, korang tahu tak kepentingan fizik dalam kehidupan. Sah la tahu kan, tapi dalam entry ni aku nak korang pura-pura tak tahu. Kenapa?? Tengok video kat bawah..


Persoalannya.... Korang berani ker nak buat macam mamat dalam video tu buat? Hehehee... Terbaik.

0 comments:

Post a Comment

Entry Menarik

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks