Home » , , , » Jobdirumah bukan scam

Jobdirumah bukan scam

Jobdirumah.com Bukan Scam


Sebelum ni aku ada buat entry pasal buat duit dari rumah dengan Jobdirumah.com. Ramai yang cakap jobdirumah.com ni scam. Cuba tengok komen kat entry aku sebelum ni.

Kerana nila setitik habis susu sebelanga. Banyak program-program macam ni dan kebanyakannya tak betul. Jadi ramai lah yang cakap jobdirumah.com ni scam atau tipu semata-mata.

Jobdirumah.com ni bukan scam. Diorang ni sama fungsi macam Jobstreet.com. Bezanya Jobstreet ni mengiklankan peluang pekerjaan dimana majikan mengiklankan jawatan kosong di syarikat-syarikat diorang yang yang mana kita hantar resume dan jika layak majikan akan menghubungi kita  untuk hadir temuduga dan jika lulus temuduga, maka kita akan diterima bekerja dan perlu bekerja di syarikat diorang. Macam Jobdirumah.com, pemohon tetap perlu melalui sesi kelayakan, tapi tak tak perlu bekerja di syarikat, hanya bekerja dari rumah, menyiapkan tugasan yang diberikan oleh majikan hanya dari rumah. Scop pekerjaan pula besar. Macam-macam scop. Jom tengok screenshot kat bawah

Jobdirumah.com ada cakap diorang akan hantar email setiap hari berkenaan kekosongan jawatan yang boleh kita apply. Tengok screenshot email aku dibawah. Setiap hari kan?
Jobdirumah.com

Tengok pula isi kandungan email dari pihak Jobdirumah.com ni.
Job Scop Jobdirumah.com

Antara job yang ditawarkan.............
Jobdirumah.com 

Antara mereka yang memohon..............
Jobdirumah.com 

Terang? Jelas? Jobdirumah.com Scam? Tepuk dada tanya hati. Baru satu scop, banyak lagi scop yang ditawarkan sehinggakan ada yang mengupah untuk komen di video youtube sahaja!!

Jadi Jobdirumah.com ni macam agensi la. Diorang akan kumpulkan majikan-majikan yang ingin mengupah individu untuk melakukan satu-satu tugasan dan mereka akan email kepada kita setiap hari senarai kerja baru. Selain tu mereka juga ada beri kan tips-tips cara untuk memenangi hati majikan supaya majikan memilih kita melakukan tugasan yang diberi. Jobdirumah.com scam?? Korang nilai sendiri.....

Klik banner dibawah untuk ke laman rasmi Jobdirumah.com



P/S :- Ukur baju di badan sendiri... fikir masak-masak. Rasa-rasa boleh, cuba lah. Rasa tak boleh, tak usah masuk. Senang jer. Yang pasti Jobdirumah.com bukan scam. 

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. setuju. bukan scam. kena cuba dulu, baru kita tahu.

    ReplyDelete
  2. yup saya setuju ia memang bukan scam..saya sendiri dah merasainya di http://ohduit2u.blogspot.com!

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment