Home » , , , , » Jana Pendapatan Dengan SAP Venture

Jana Pendapatan Dengan SAP Venture

Jana Pendapatan Dengan SAP Venture

SAP Venture merupakan satu perniagaan penjualan ebook secara pukal yang mana terdapat 10 pakej didalamnya. Dibangunkan oleh IBCT Enterprise (TR0087772-V) Pakej yang ditawarkan didalam perniagaan ini adalah serendah RM20 (SAP Venture I) sehingga RM99 (SAP Venture X) yang mana didalam setiap pakej disertakan produk ebook.

Dengan membeli produk ebook daripada SAP Venture, secara automatik mereka akan menjadi ahli didalam perniagaan ini dan berpeluang menambah pendapatan dengan mencari pelanggan baru untuk produk ebook mereka dan akan diberikan komisyen mengikut pakej yang telah mereka langgan sebelum ini.

Pelan Pemasaran SAP Venture

Percaya atau tidak, dengan hanya pakej SAP Venture I bernilai RM20, potensi pendapatan boleh mencecah sehingga RM39k. Ini kerana didalam SAP Venture, komisyen dibayar sehingga 6 level kebawah.

Pelan Pemasaran SAP Venture I
Lihat contoh pelan pemasaran untuk pakej SAP Venture I di bawah (Klik untuk besarkan imej)

Pelan Pemasaran SAP Venture

Jadi dengan SAP Venture, anda bukan sahaja mendapat produk yang bermanfaat untuk anda malah anda juga mampu menjana pendapatan daripadanya. Bak kata pepatah
'Menang Membeli, Menang Memakai'

Klik sini untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai perniagaan SAP Venture ini serta peluang-peluang yang bakal anda perolehi.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment