SA90H - No Pendaftaran Untuk Dijual

Disini saya ingin membuat sedikit iklan mewakili rakan saya - Sayuti

Rakan saya ini ingin menjual no pendaftaran kereta beliau. Butiran no pendaftarannya adalah :
No Pendaftaran : SA 90 H
Tahun didaftarkan : 1987
Negeri didaftarkan : Kota Kinabalu, Sabah.


Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan No Pendaftaran ini sila berhubung terus dengan rakan saya di no 0125786499 untuk sebut harga.

23 comments:

  1. Cayalah peng! bisnes baru nampak!
    Ku tegok ko ni semangat betui nk mengubah tahap ekonomi.
    Nanti 1 day bleh offer jadi rakan kongsi

    ReplyDelete
  2. @HanilBukan bisnes la mak cik....aku tolong member aku jer...dia nak pakai duit...aku tak dapat komisyen apa pon,kalau dia nak bagi,bagi la,tak bagi aku tak kisah..member ma...

    ReplyDelete
  3. wallawee!!! tak pernah terfikir bisnes camni. hebat hebat.hehehe

    ReplyDelete
  4. cantik no ni...musti dapat bidaan tinggi

    ReplyDelete
  5. @HansBukan bisness la kawan,,,aku just tolong kawan aku jerrr...tolong ar promote...ada komisyen ma

    ReplyDelete
  6. @Lizzerrr..bukan bisness..tolong kawan jer.. :) Tolong lah promote :)

    ReplyDelete
  7. @Suhami Ahmadharap2 cam tu lah tuk...tak nak tolong promote ker tuk?ada komisyen..

    ReplyDelete
  8. perghh..ini bukan komisen ats angin..ini atas gunung bro..bravo erk....

    ReplyDelete
  9. Cantik no plat... Harap ko dapat pembelinya..

    ReplyDelete
  10. salam


    semoga ketemui pembelinya..

    ReplyDelete
  11. baiknya.... tolong kawan...

    ReplyDelete
  12. marketing strategy yang bagus.
    aku baru jmpe ayat tu kat mane ntah tadi.
    hahaha.

    ReplyDelete
  13. wahh..cam ni pun leh cari duit aa..

    ReplyDelete
  14. @titanBukan cari duit ler bro...tolong kawan jer ni....saya tak makan komisyen pon...... JPJ buat duit macam ni per..hehehe

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks