Wordless Wednesday...

Alone.........

16 comments:

  1. salam..
    ermmm..jangan lupa
    Allah sentiasa bersamamu
    :)

    ReplyDelete
  2. mana nak cari scene cenggini? kalau jumpa boleh bagitau?

    ReplyDelete
  3. alone?? aishhh... x mungkin... betol cakap en.zulkbo..
    tapi dalam kubur mungkin...

    ReplyDelete
  4. xyah tajuk..gamba itu memang bole ceritekan semuanye..:)

    ReplyDelete
  5. MACAM TENGAH JIWANG JE KO NI BRO... DITINGGALKAN KEKASIH KE?

    ReplyDelete
  6. AKU SEKARANG DAH BUSY SEJAK TUKAR UNIT.. NANTI AKU PON NAK POSTKAN ENTRY WORDLESSLAH...

    ReplyDelete
  7. bila umur makin meningkat, memang kita akan rasa lebih sunyi.. tatau napa.. krisis pertengahan umur kot

    ReplyDelete
  8. kahwin lain ke bro....atau tengah mencari
    pengganti baru.

    ReplyDelete
  9. @gadisBungagambar ni dari google jer GB...tapi rasanya gambar ni banyak la,,,terutama di tempat kita di utara....kat tempat saya kat Ban Pecah. :)

    ReplyDelete
  10. @azanaLonelyyyyy.......hm...masih punya keluarga :)

    ReplyDelete
  11. @ghab van halBukan semua bro..hanya pada mereka yang mengenal seni kot :)

    ReplyDelete
  12. @fairusdah ramai la bro yang buat segmen Wordless ni..aku pon baru tahu

    ReplyDelete
  13. @Fitrihadisetuju gak aku dengan apa yang ko cakap tu bro...yer lah..dulu kawan sekolah ramai...dah besar n dewasa ni,,,gurau tak macam dulu,kawan-kawan pon tak macam dulu

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks