Home » , , » Kenapa Blog Aku Tak Berupdate?

Kenapa Blog Aku Tak Berupdate?

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan sekalian.
Terlebih dahulu aku ingin mohon ampun banyak-banyak kepada korang kerana blog aku ni sejak dua menjak ni memang jarang sangat berupdate. Sawang tu jangan tanya la. Memang penuh. Aku sangat-sangat berterima kasih kepada korang yang masih sudi melawat blog aku. Yer lah. Sekarang blogwalking pon aku jarang sangat. Komen tak tak berbalas.

Kepada bro Sahromnasrudin. Saya masih ingat janji saya kepada bro untuk membuat review tentang blog bro. Jangan risau. Walaubagaimanapun, saya mohon maaf kerana belum tertunai janji saya tu. Bukan tak nak buat, cuma feel tu belum ada. Rindu betul saya untuk membuat posting.

Kenapa Amry's Blog tak berupdate untuk sekian lama? Selain daripada masalah yang datang bertimpa-timpa. Sebenarnya saya sedang menyiapkan satu produk saya sendiri yang mana sekarang dalam proses. Baru 30% siap. Aku sendiri tak pasti berapa lama lagi masa yang aku perlukan untuk aku siapkan produk aku tu. Mungkin sebulan, 2 bulan. Tapi aku akan cuba siapkan secepat mungkin dan berblog seperti biasa selepas itu.


Untuk pengetahuan korang produk aku ni ada sebut harga. Tetapi khas untuk pembaca-pembaca dan pengomen-pengomen setia Amry's Blog. Ianya hanyalah PERCUMA. Namun ianya adalah terhad untuk beberapa naskah sahaja. InsyaAllah akan cuba disiapkan secepat mungkin dan akan aku umumkan nanti.

Sekali lagi aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada korang-korang yang masih sudi melawat blog aku ni dan membersihkan sawang-sawang yang ada :P

Moga bertemu lagi pada entry yang akan datang.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

13 comments:

  1. Salam Amry..
    ermmm..adakalanya memang kematian ideas..
    rehat boleh menimbulkan ilham baru dan
    ideas yang mencurah2 nanti..

    ReplyDelete
  2. HAHAHA.. AKU PERASAN DAH SEMINGGU KO TAK UPDATE BLOG.. WAH.. ADA PROJEK BARU NAMPAK..

    ReplyDelete
  3. sependapat dgn zulkbo. apa saja asalkan tak membebankan fikiran, walaupun terpaksa mengabaikan blog untuk beberapa ketika. :)

    ReplyDelete
  4. harap2 kita akan bertemu jodoh di entri kan dtg ye huu..

    rasa sibuk mmg akan buatkan kita lebih beri kepentingan pada yang mana harus d dulukan..yg kurag pting di abaikan kemudian ..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. hehehhe..xpe..kami tetap akan tunggu..heheh

    ReplyDelete
  7. bro..mmg rajin buat produk sendiri..free plak tu..gud luck

    ReplyDelete
  8. patutlah senyap jer..ada projek baik punya.. huhu

    ReplyDelete
  9. pantesan g update, ada kerjaan lain y mas. undang aja penulis tamu mas.

    ReplyDelete
  10. Biasalah, kadang-kadang kehidupan seharian lebih membebankan, hingga tidak sempat untuk memikirkan tentang dunia blog-macam saya ini...

    ReplyDelete
  11. Apabila nak buat pengumuman secara rasmi mengenai produk yang bakal dilancarkan?

    ReplyDelete
  12. sebab kamu rajin mengomen my blog make teman pun curi2 le juge mase rehat utk bg sokongan pd kamu..hihi.blog teman?huh usahkan sawang, rimo pun ade.hik3!

    ReplyDelete

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment