Home » , , » Bukti Pendapatan Jobdirumah.com

Bukti Pendapatan Jobdirumah.com

Bukti Pendapatan Jobdirumah.com

Ye betul... Agak lama juga aku menyepi dari blog ni... Malas nak fikir post-post apa yang nak ditulis.. hahaha... Ni terasa rindu pulak kat blog ni.. huhu

Kalau sebelum ni entry pemanasan jari jemari aku ni berkisar tentang keunikan Road Walk di Penang. Kali ni aku nak post pasal duit sikit lerrrrr.... Boleh?? Ehhh... Kenapa tak boleh? Blog den, suka hati den la.. hahaha

Sebulan lebih juga aku meninggalkan blog ni, tetapi duit tetap masuk. Alhamdulillah, boleh la lepas time time sesak kan walaupun tak sampai meriban

Sesuai dengan tajuk, sebelum ni aku ada post sikit pasal bukti pendapatan aku dengan Jobdirumah.com ni. Tengok sinun.
Kali ni apa yang aku nak tekankan, walaupun blog ni lama tak terusik, tetapi Jobdirumah.com tetap menunaikan janji dia. Waaaahhhh... Love You la Jobdirumah.com. Korang memang telus.

Entry terakhir aku sebelum aku tinggalkan kejap blog ni adalah bertarikh 22.1.2013
dan kembali membersihkan sawang-sawang yang ada pada 13.3.2013 Sebulan lebih juga kan. Cer tengok bukti pendapatan aku di Jobdirumah.com selama blog ni aku ketepikan

Bukti Pendapatan Jobdirumah.com
Bukti Pendapatan Jobdirumah.com

Sorry.... Belum sampai masa aku tunjuk income aku yang sebenar. Bukan apo, den ni pemalu... Yay!! Sila muntah kuning. Tapi yang pasti Jobdirumah.com tetap menunaikan janji :)

Kepada sesapa yang nak cuba buat duit dengan Jobdirumah.com ni, klik banner dibawah

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment