Virus Infection

Virus Infection bahasa omputih... bahasa melayunya jangkitan virus der....
Entry apa pulak dah niiiiii.....??
Saja la den nak menyemakkan blog den ni ha dengan entry merapu meraban.....
3 hari lepas, tanpa semena-mena lengan aku naik tompok merah macam kat bawahhhh...... Merah sesangat-sangat merah, aku pun naik risau.



Aku ingat kenapa... Nak kata kena sengat serangga, tak ada pulak. Mula-mula tak der la sakit, gatal-gatal sikit jer.... Lama-lama tompok merah tu naik gelembung cecair macam melecur. Tak boleh jadi, aku pun pergilah jumpa doktor nak bermanja-manja dengan doktorrrr... Kononnya menjaga kesihatan lerrrrr.... Kehkehkeh...

Dah jumpa doktor tu, doktor suluh2 sikit kat lengan tu sambil kunyah chewing gum, doktor bagitau kena jangkitan virus.... Oooooo... Baru den tauuuuuu... Ingatkan kenapooo.... Macam biasa doktor bagi ubat, aku pun minum air cin cau. Heeee

Nampak jer tak der apa, tapi sakit woooo... tangkap urat baiii.... bangun tidur, time sejuk, time bulu roma meremang, time bersin pergh!! Menyucuk!!

Sekian entry merapu meraban aku.. Hahaha

3 comments:

  1. hai salam kenal... tu macam elegik aje.. cuba ingat2 kot ada makan bende gatal2..

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks