Kadar Gaji Minimum Sektor Swasta

Kerajaan Umum Kadar Gaji Minimum Sektor Swasta RM900

Kadar Minimum Gaji Sektor Swasta
Kadar Minimum Gaji Sektor Swasta

Sumber Kerajaan Umum Kadar Gaji Minimum Sektor Swasta RM900 - Harian Online 30 April 2012

--------------------------------------

Satu pengumuman yang aku rasa sedikit sebanyak dapat melonjakkan rasa kegembiraan pekerja-pekerja sektor swasta macam aku. Macam aku gaji memanglah dah melebihi kadar gaji minimum yang ditetapkan, tapi percaya atau tidak, ada sesetengah pengusaha (aku fokus kat pengusaha kilang) yang memberikan gaji kepada pekerja mereka (operator) tak sampai RM500 sebulan. Tolak itu tolak ini apa yang tinggal? Duit makan pun dah tak cukup.

2 comments:

  1. bersyukur la.. la 2... ok lah 2.. sbb gaji swasta mmg mahal pun.. heheh

    ReplyDelete
  2. @redlomogAJI SWASTA MAHAL PADA MEREKA YANG ADA PANGKAT BRO...
    KALAU PEKERJA SWASTA GAJI MAHAL..PEKERJA KERAJAAN PULAK BANYAK ELAUN DAN KEMUDAHAN..FAIR LA KAN :)

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks