Pages

Thursday, May 10, 2012

Home » , » Video Kanak-Kanak Didera

Video Kanak-Kanak Didera

Video Panas Perempuan Dera Kanak-Kanak

Kecoh beb pasal satu video yang menayangkan seorang perempuan muda (tah mak tah pengasuh) yang memukul seorang kanak-kanak. Rasanya budak tu linkungan 1-2 tahun rasanya. Aku yang lelaki ni tengok memang geram la, kalau aku ada kat situ memang aku sepak perempuan tu sampai koma.



Video ni bukan video asal k. Aku upload lain kat Youtube. Video asal tengok kat sini,  lebih clear.
Pergh!!! Geram giler aku tengok perempuan tu. Tak tau lah apa kes, meroyan ker, giler ker,nak lepas geram kat bapak budak tu ker, budak tu buat perangai ker. Tapi kalau yer pun beragak la kan. Kalau meroyan aku boleh terima sebab kawan aku, mak dier ada penyakit meroyan. Tau apa mak member aku tu buat, mak member aku tu lempar adik member aku tu yang masih kecik dalam sungai. Amacam?? Ada bran? So kalau meroyan tak leh nak cakap apa la kan.
Cuma kat sini aku nak cakap yang pompuan di 'balik tabir' tu sangat lah BODOH. Sah la perempuan tu tak meroyan kan. Dah tengok budak tu kena pukul,dibiarkan kenapa? Bangang betul. Ambik la budak tu g tempat lain. Ni dok rakam. Aduh. Tak der perkataan lain dari mulut aku ni selain BODOH.

Aku ingat kes ni baru lagi, tapi bila aku cek-cek lagi rupanya kes ni dah lama, tahun lepas. Pompuan yang pukul budak tu pun dah dikenakan hukuman penjara 18 bulan pada 29 Mei 2011 yang lalu.

Perempuan dipenjara 18 bulan ekoran dera kanak-kanak 

Lama ker baru ker, bila tengok video perempuan mendera kanak-kanak tu, menyirap darah aku. Pergh!!! Binatang pun sayangkan anak bai.....

p/s : kalau kena penjara tu, kira bukan meroyan kan. So aku kategorikan perempuan yang pukul budak tu BONGOK!


Comments
1 Comments

1 comments:

AKU DAH TENGOK DALAM AWAL MINGGU NI.. MENYUMPAH2 AKU TENGOK.. GERAM SIOT.. KALAU DIA ADA DEPAN MATA AKU, MAHUNYA AKU TERAJANG BAGAIMANA DIA BUAT ANAKNYA TU..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More