Home » » Penyanyi Latif Ibrahim Meninggal Dunia

Penyanyi Latif Ibrahim Meninggal Dunia

Penyanyi Dan Pelakon Veteren Latiff Ibrahim Meninggal Dunia

Penyanyi dan pelakon veteren Latif Ibrahim meninggal dunia

Takziah diucapkan kepada keluarga Allahyarham Latiff Ibrahim diatas pemergian arwah. Bila terbaca tentang pelakon dan penyanyi veteren Latiff Ibrahim meninggal dunia, aku tak berapa kenal dengan nama Latiff Ibrahim, bila aku tengok gambar baru tahu orangnya...... Aku tak pasti la Allahyarham Latiff Ibrahim lebih dikenali dari segi nyanyian atau lakonan. Waktu Allahyarham popular aku kecik lagi rasanya. Tak pernah dengar lagu-lagu Allahyarham tapi aku suka gaya lakonan arwah yang bersahaja dan cool.... 

Sekali lagi takziah diucapkan kepada keluarga Allahyarham Latiff Ibrahim. Moga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Amin

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

3 comments:

  1. MULA-MULA KHABAR ANGIN SAJA. AKHIRNYA BENAR-BENAR MENINGGAL DUNIA. SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT. AMIN.

    ReplyDelete
  2. BAI.. APESAL AKU RASAKAN KAU NI SEMAKIN JAUUUHHHH SAJA..?

    ReplyDelete
  3. al-fatihah..baru taw selepas baca post ni..

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment