Home » , , , » Tawaran Terhad Untuk 10 Terawal

Tawaran Terhad Untuk 10 Terawal

Rasanya dah ramai yang tahu dan kenal biz HyprobulkSMS ni. Saya juga ada menerangkan berkenaan syarikat, produk dan pelan pemasaran pada artikel-artikel saya yang lalu.


Telah sedia maklum dengan menyertai HyprobulkSMS ini, anda akan diberikan sebuah laman web replika seperti ini www.hyprobulks.com/faridul dari group (ada group yang tidak@belum menyediakan laman web ini untuk ahli, depends) Dengan laman web ini akan memudahkan anda membuat promosi secara online.

Samalah juga sekiranya anda menyertai saya, anda juga akan dibekalkan dengan laman web syarikat daripada group saya iaitu group Extreme Team. Tetapi ada satu kelebihan sekiranya anda mendaftar direct dibawah saya, anda akan saya berikan sebuah Landing Page dan juga Sistem Autoresponder percuma. Dengan adanta Landing Page ini ianya akan lebih membantu anda untuk menjalankan biz ini dimana perniagaan anda seolah-olah di autopilotkan. Rasanya tak perlu saya bercerita panjang bab Landing Page dan Sistem Autoresponder ini kerana semuanya telah saya ceritakan didalam laporan percuma "Rahsia Menjana Wang Dengan HyprobulkSMS" saya. Untuk mendapatkan laporan tersebut, klik sahaja banner dibawah.

Dengan menjadi ahli saya, Landing Page yang bakal diterima berbentuk sebegini www.bebaswang.ws/Hyprobulks.html dan ianya akan diupdate dari masa ke semasa.
Sistem Autoresponder pula akan saya setkan untuk anda dari A hingga Z dan ianya atas nama anda.

Untuk kedua-dua tool ini, kos yang perlu saya tanggung adalah RM103 sebulan dan ianya adalah percuma dengan menjadi ahli dibawah saya. Tawaran saya ini adalah terhad hanya untuk 10 ahli terawal sahaja. Apabila cukup kuota, tawaran ini akan ditutup serta merta. Tempah kedudukan anda sekarang sebelum terlambat.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment