Home » » Penting Ker Produk HyprobulkSMS ni?

Penting Ker Produk HyprobulkSMS ni?


Dari pengalaman saya, dan hasil penelitian saya, sebelum seseorang itu setuju untuk membeli atau mendapatkan sesuatu khidmat atau menyertai sesuatu perniagaan, 3 perkara utama yang ingin mereka tahu terlebih dahulu. Dan 3 perkara ini juga menjadi kemestian sebelum anda menyertai mana-mana perniagaan.


3 perkara utama tersebut adalah :
1) Syarikat
Nak kena cek samaada syarikat ni sah ke tidak. Betul ke wujud? Berdaftar ke tak dengan
kerajaan.
2) Pelan Pemasaran
Bab ni kebiasaannya akan ditanya jika syarikat tersebut menawarkan peluang perniagaan.
Macam HyprobulkSMS ni. Pelan tu boleh menguntungkan atau tidak?
3) Produk
Tidak kira apa juga perniagaan, mesti ada produk. Tak der produk tu yang kena cap "Skim
Cepat Kaya" tu.

Syarikat dan Pelan Pemasaran telah pon saya terangkan pada artikel-artikel sebelum ini. Kali ni saya akan menerangkan pula bab produk. Jika dilihat pada company-company lain, ada yang menawarkan produk minuman kesihatan, makanan kesihatan, barangan-barangan kecantikan dan macam-macam lagi. Produk-produk ni sememangnya kita tahu akan kepentingannya iaitu untuk kesihatan dan juga kecantikan. Tetapi bagaimana pula dengan produk bulks SMS ni? Apa kepentingannya?

Saya melihat produk bulks SMS ini bukan sekadar dari segi peribadi, bukan sekadar menghantar jemputan, menghantar informasi tetapi lebih daripada itu. Saya melihat produk ini dari segi perniagaan. Didalam perniagaan ini sendiri, ianya amatlah bermanfaat. Sebagai contoh, saya mempunyai prospek yang ramai dan saya ingin memaklumkan mereka yang saya mempunyai tawaran untuk mereka. Dengan sekali klik sahaja, maklumat yang ingin saya sampaikan akan sampai kepada mereka. Tambahan pula ianya melibatkan tawaran. Tidak kah dari produk ini dapat membantu perniagaan saya? Informasi yang ingin saya sampaikan pula adalah 99% akan sampai kepada targeted receiver berbanding jika saya menghantar menggunakan email dan ianya menjimatkan masa. (Rasanya zaman sekarang ni budak-budak pon dah pandai pakai handphone kan :) )

Mengapa promosi menggunakan SMS?
1) Cepat dan pantas
2) Menjimatkan kos
3) 99% maklumat akan sampai
4) Medium promosi yang effektif

Sekarang anda sudah nampak akan kepentingan produk ini? Produk ini bukan sahaja berguna untuk biz ini, malah apa juga perniagaan yang sedang anda jalankan.

Perniagaan Berkembang, Side Income bertambah.
Boostkan perniagaan dan pendapatan anda dengan produk HyprobulkSMS ini.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment