Home » , » Dr Azizan Osman Penipu

Dr Azizan Osman Penipu

Benarkah Dr Azizan Osman Lulusan Ph.D (Hon) Entrepreneurship Dari UM

Tentu ramai kenal bila sebut Dr Azizan Osman, Mentor Kekayaan Dan Kejayan yang mana setiap kali beliau mengadakan seminar, pasti akan dihadiri oleh ramai orang yang ingin mendapatkan ilmu daripada beliau terutama ilmu keusahawanan dan motivasi.

Dan ramai juga pelajar pelajar beliau telah berjaya pada hari ini setelah mengikuti kelas yang di adakan beliau daripada usahawan yang biasa biasa kepada usahawan yang luar biasa income nya. I'm Money Magnet' antara Trade Mark Dr Azizan Osman ini.

Tetapi benarkan Dr Azizan Osman adalah lulusan Ijazah Kehormat Doktor (PhD) Keusahawan dari Universiti Malaya (UM)?

Jika dilihat di laman web Richwork iaitu laman web Dr Azizan Osman di nyatakan bahawa beliau adalah lulusan Ph.D (Hon) Entrepreneurship (UM)

dr azizan osman penipu


Di bawah adalah kenyataan dari pihak University Of Malaya (UM) sendiri yang nampaknya akan membuatkan ramai orang terkejut

Dr azizan osman penipu
Setakat ini belum ada maklum balas daripada Azizan Osman mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak Universiti Malaya mengenai status beliau.

*****************************************

Ok je kalau dia tak ada Ph.D tu.. Dah ramai pun yang berjaya dengan ilmu yang beliau kongsikan.. Cuma kalau niat nak tarik perhatian dengan cara menipu tu, macam tak berapa nak kena lah kan..

Robert Kuok, Orang terkaya di Malaysia, mana ada belajar sampai ke Universiti.. Berjaya je.. Orang terkaya lagi kot atas. Sebenarnya nak berjaya ni bukan bergantung pada kelulusan, tapi sejauh mana boleh push diri tu... Kesungguhan dan motivasi dalam diri tu kena ada.

Orang yang berjaya melalui kelulusan yang diperolehi itu ramai.. Itu perkara biasa..
Tetapi orang yang berjaya tanpa kelulusan itu yang luar biasa dan tak ramai yang ada di muka bumi ni.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment