Kisah Sebenar Ayah Di tinggal 4 Anak

Kisah Sebenar Ayah Ditinggal 4 Orang Anak Selama 4 Tahun

Beberapa hari ni viral tentang satu video yang memaparkan seorang lelaki tua yang uzur yang dikatakan dia dia ditinggalkan oleh 4 orang anaknya dan ke empat empat anak nya tidak pernah datang melawat beliau dan tidak pernah menjaga beliau selama 4 tahun

Video Ayah Uzur Ditinggalkan 4 Orang Anak


Admin pun pada mulanya kesian melihat pakcik ini yang ditinggalkan 4 orang anak dia dalam keadaan dia dah uzur macam tu... Tak lama selepas video pakcik tua yang ditinggal 4 anak ni tersebar, muncullah cucu pakcik ni menceritakan perkara sebenar

Kisah sebenar video pakcik ayah tua di tinggalkan 4 orang anak

Admin terfikir juga.. Ada 4 orang anak, tak kan ke emapt emaptnya tak nak jaga ayah diorang kan...


0 comments:

Post a Comment

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks