Facebook Down Tak Boleh Log In

Kelam Kabut Bila Facebook Down

 Anda peniaga atau menjalankan urusan jual beli di Facebook?
Jika ya, anda tentu perasan bahawa 27 Januari 2015 baru baru ni, Facebook down lebih kurang 1 jam iaitu antara jam 2.10pm -3.10pm waktu Malaysia.


Kejadian tersebut agak menimbulkan kekecohan sebentar terutama bagi mereka yang menjadikan Facebook sebagai medium pemasaran mereka.

Kecoh tak kecoh, jadi liputan media juga la kes Facebook tak boleh access selama 1 jam tu. Admin perasan juga Facebook down sebab waktu nak buka Facebook, tak boleh nak masuk. Katanya web temporary unavailable. Admin ingat line internet admin yang problem, tapi bila ada kawan yang tanya, baru la tahu Facebook down.

Besar tak besar kuasa Facebook kan. 1 jam je pun down, 1 dunia kecoh sampai masuk media. Mana taknya 1 dunia guna Facebook. Yang guna sekadar untuk bersosial tak ada masalah la kan, yang buat bisnes mau tak kalut. Facebook antara medium sosial terbesar dan utama seluruh dunia dan semestinya potensi untuk mendapatkan pelanggan dari Facebook sangat besar.

RAMAI PENIAGA GUNA ALAT INI UNTUK BERURUS NIAGA TANPA MEREKA SEDAR
ADA RAHSIA DISEBALIK ALAT YANG DIGUNAKAN

Baru 1 jam down..... Bagaimana jika Facebook dah berkubur... Atau diharamkan di Malaysia???? Rasanya boleh kena histeria kot terutama yang buat bisnes online guna Facebook. Dapat anda bayangkan??

 Buat Persediaan Dan Tingkatkan Jualan Dengan Shopping Cart Web Jualan


Sebab tu ada pakar Internet Marketer (IM) cakap, sediakan payung sebelum hujan. Jangan bergantung hanya kepada 1 kaedah pemasaran. Pelbagaikan kaedah.

Jadi, apakah kaedah lain yang boleh digunakan? Gunakan blog atau laman web sebagai kedai online anda.
Ops... Untuk perniagaan, ada format untuk blog atau web perniagaan terutama yang mempunyai banyak produk jualan. Kita panggil Shopping Cart atau Web Jualan

Nak kena buat web?? Bukan kerja mudah tu.. Bukan boleh siap dalam 1 hari... Kena beli domain.. kena beli hosting pula.. Kena tau itu, kena tau ini.

Tak perlu risau dan anda tak perlu tahu itu semua... Ini kerana Tuan Saad sedia membantu anda menyediakan kedai online atau Shopping Cart anda dengan design yang amat menarik dan pastinya dapat meningkatkan lagi jualan produk anda ke tahap yang lebih tinggi.

Orang kata, berniaga ni kena ada modal. Nak tingkatkan keuntungan, kena tingkatkan modal.
Anda tak perlu risau kerana anda pasti tidak akan percaya dengan tawaran yang diberikan oleh Tuan Saad ini...

Pilih satu antara 2... Anda sayangkan modal anda sekarang atau anda sayangkan perniagaan anda di masa mendatang.

Klik link ini atau banner dibawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang tawaran Tuan Saad untuk membantu anda membina kedai online anda.

Pstt... Jangan terkejut dengan harga yang ditawarkan oleh Tuan Saad.

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment