Home » , , » Petua Memikat Wanita

Petua Memikat Wanita

Petua Memikat Wanita

Tips Memikat Wanita

Anda masih belum memiliki teman wanita? Sering kali gagal didalam usaha memikat wanita?
 Cemburu melihat rakan-rakan seusia anda yang kesemuanya sudah memiliki teman wanita? Malu setiap kali keluar bersama rakan hanya anda seorang tiada teman wanita? Atau risau memikirkan umur yang kian lanjut tetapi masih belum mempunyai teman wanita?

Ketahui beberapa petua memikat wanita yang perlu diketahui oleh kaum lelaki

RAHSIA ILMU PENGASIH

Jaga Penampilan Diri
Penampilan bukan bermaksud rupa paras semata-mata. Ia lebih kepada bagaimana anda mengeksperikan diri anda terutama dari segi pakaian. Wanita tidak suka kepada lelaki yang kelihatan selekeh. Sebaiknya pakailah pakaian yang kemas dan bersih. Janganlah pakai Singlet, seluar pendek macam apek jual ikan, pakai selipar. Memang tak dapat lah.

Jadi Diri Sendiri
Ya. Jadi diri sendiri, jangan jadi orang lain semata-mata untuk memikat gadis yang anda inginkan. Jadilah natural. Maksudnya disini, jika anda seorang yang pendiam, janganlah nak cuba-cuba jadi seorang yang banyak mulut atau sebaliknya dihadapan dia. Biarkan dia terpikat kepada anda kerana siapa diri anda sebenarnya.

Pandai Berkomunikasi
Komunikasi adalah salah satu faktor penting didalam memikat seterusnya menjaga hubungan tersebut. Wanita sukakan lelaki yang bijak berkata-kata (bukan bijak berkata buaya darat), yang sentiasa tenang dan arif didalam banyak perkara. Untuk permulaan, mulakan lah berbicara mengenai perkara yang umum samada mengenai diri anda mahupun diri si dia.

RAHSIA ILMU PENGASIH

Bersifat Prihatin Dan Ambil Berat
Wanita mempunyai hati yang lembut. Jadi, mereka akan mudah cair pada lelaki yang prihatin dan mengambil berat akan diri mereka. Contohnya sekiranya mereka didalam masalah, cuba untuk anda bantu masalah yang si dia hadapi, atau sekiranya dia sakit, temankan dia berjumpa doktor atau bantu dia belikan ubat. Tetapi jangan anda tersilap, prihatin atau ambil berat bukan bermaksud mengonkong

Jangan La Berkira Sangat
Berkira disini bermaksud janganlah terlalu kedekut dengan si dia sehinggakan makan bersama untuk kali pertama, sendiri makan sendiri bayar. Memang fail lah! Dalam hal-hal yang ringan, kelauarkan lah wang anda untuk si dia. Tetapi jika anda merasakan wanita yang ingin anda pikat itu 'Pisau Cukur'.... Nak yang itu, nak yang ini.. Nasihat saya.. cari yang lain sahaja lah :)

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment