Bengkel Terbakar Di Bagan Serai

Bengkel Motosikal Bagan Serai Terbakar Angkara Khianat

Bengkel Motosikal Bagan Serai Terbakar
Sumber - HMetro

-----------------------------------------

Lama baru keluar berita ni. Kes ni dah jadi 2 3 hari lepas seingat aku. Dekat jer dengan rumah aku. Yang orang Bagan Serai, bengkel motosikal terbakar tu dekat dengan Pasaraya Apollo. Sempat juga aku tengok kedai tu waktu balik dari pasar. Ingatkan kes apa. Malas nak bersesak aku lintas jer la :)

p/s - Terlintas juga kat hati waktu tu nak jadi wartawan penyibuk kejap... heeeee :P

2 comments:

  1. KADANG2 SAJA BAKAR UNTUK CLAIM INSURAN..

    ReplyDelete
  2. @fairusBetul juga...tapi tak tahu lah kalau tuan kedai saja-saja bakar...

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks