Dibelasah Kerana Minta Makanan

Dibelasah Kerana Meminta Makanan

Dibelasah kerana meminta makanan
Sumber gambar - SinarHarian Online
Hanya kerana meminta makanan, seorang lelaki cedera dibelasah penduduk kerana berang dengan tindakan lelaki yang hanya berseluar dalam meminta-minta makanan daripada mereka.

Kejadian jam 10 malam di jalan ss 22/39 bermula apabila penduduk berang lelaki tersebut enggan beredar dari kawasan perumahan tersebut walaupun telah ditegah berbuat demikian.

Selepas pemeriksaan, lelaki yang berusia linkungan 30-an itu tidak mempunyai sebarang butir pengenalan diri dan mengaku dia berasal dari Indonesia

------------------------------------------------------

Kenapa sampai nak belasah?????? Dia tak mencuri kot.... Kalau yer pun lelaki tu tak nak beredar, report jer la kat polis, habis cerita...

Orang yang meragut tu tak nak pula diorang belasah yang terang-terang buat salah. Tercegat macam tiang tengok orang kena ragut.

Lelaki tu lapar, bagi jer la makanan, tak jatuh miskin pun bagi makanan kat orang... Agak tak selesa, report, settle.......

1 comments:

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks