Menebus Kekecewaan...

Kalau dulu aku tak dapat meneruskan pelajaran aku ke Matrikulasi........
Kalau dulu impian aku terkandas di tengah jalan.....
Kalau dulu aku terpaksa bersedih atas peluang yang terpaksa aku lepaskan begitu sahaja..........
Kalau dulu aku terpaksa meneruskan kehidupan aku sebagai seorang yang bukan diri aku....
Kini.......
Kekecewaan itu tertebus....
Tahniah kepada adik aku.... Farhana kerana telah berjaya membuat hati mak dan ayah gembira dan bangga....
Tunjukkan pada "dia" kalau kita boleh berjaya walaupun susah.....
Sebab kesenangan itu tak kan datang bergolek....
Kejayaan itu tidak memandang siapa kita, tetapi memandang pada usaha.....
Hari ini mungkin kita susah....
Tetapi tanpa kesusahan hari ini, selamanya kita tak akan menempa kesenangan......
Moga adik aku, Farhana akan terus berjaya didalam pelajaran seterusnya kehidupan....
Semoga impian tercapai.
Jangan pernah lupa jasa mak dan ayah yang bersusah payah mencari sesuap nasi untuk kita anak-anaknya...

----------------------------------------

Tahniah kepada adik aku Farhana kerana berjaya melanjutkan pelajaran ke Matrikulasi Gopeng.
Tahniah juga kepada adik aku, Amirol Azahar kerana berjaya menamatkan pelajaran di Matrikulasi pada 26 April tadi.
Semoga kalian berjaya didalam hidup, mencapai cita-cita yang dingini dan menjadi orang yang berguna.

6 comments:

  1. TAHNIAHLAH.. TETAPI KAU PUN MASIH BOLEH BELAJAU LAGI.. SEKARANG BANYAK INSTITUSI YANG MEMBUAT PELAJARAN JARAK JAUH..

    ReplyDelete
  2. tahniah utk dua2 adik hg.. hat mana utk hg sebagai abang tak berpeluang tu, jgn dikenang lg..sebab rezeki ada kat mana2 saja, tak kira dalam pelajaran / pekerjaan / perniagaan kan :)

    p/s : lama aku tak komen sini.. melilau cari tempat nk komen tadi haha..rupanya buat tab ;p
    p/s2 : hg deactivate fb ka?

    -tupaikaran malas nk login-

    ReplyDelete
  3. @fairusOtak aku dah lemau la bro..hak hak

    ReplyDelete
  4. @Anonymousaku sapa laaa yang dok pekat sangat guna baha utarqa ni..hahahahahha.....apa habaq hang tupai....sihat kot no..lama betoi hang menyepi...
    melailau tang mana nya..duk kat bawah post gak pun..hihi..
    ha'a.aku deactivate FB aku...ada reason lorrr :p

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks