Home » , » Ahli FMC Lebuh Duke Cuba Tutup Kes Kemalangan

Ahli FMC Lebuh Duke Cuba Tutup Kes Kemalangan

TERBONGKAR! Ahli Familia Myvi Club Cuba Menutup Kes Kemalangan Di Lebuh Raya Duke

Masih belum reda kemaraha orang ramai tentang kes kemalangan di Lebuh Raya Duke yang melibatkan sebuah Pajero dan 2 buah Myvi dari Familia Myvi Club (FMC) sehingga mengakibatkan kematian, ahli kumpulan tersebut menyemarakkan lagi api kemarahan orang awam dengan terbocornya perbualan Whatsapp di antara ahli Familia Myvi Club tersebut yang cuba untuk menutup kes kemalangan tersebut yang mana salah seorang ahli kumpulan FMC tersebut iaitu Yana dikatakan mempunyai 'orang dalam' di Jabatan Pengangkutan Jalan dan juga Polis Bukit Aman

ahli familia myvi club duke cuba tutup kes guna orang dalam

Sial kan budak budak Familia Myvi Club yang terlibat dalam kemalangan tu. Terutama sekali yang bernama YANA
Memang musibat kan?
"ketua polis bukit aman bekukan sebab tak nak FMC kena hentam lagi teruk"
Kepala hotak kau. ko fikir kelab ko lagi?? 3 nyawa tu aper cerita???

Tak sedar ker korang tu dah menyebabkan kematian dan anak mangsa jadi yatim piatu sebab a****g macam korang ni. Ingat nyawa tu boleh beli kat pasar malam ker??

Laporan polis pemandu Myvi yang terlibat dalam kemalangan di lebuh raya Duke


laporan polis pemandu myvi lebuh raya duke

Tukar laluan secara tiba-tiba?

Kalau admin la kan... Tengah drive kat lorong tengah tetiba dari belakang ada kereta yang dipandu laju 2 3 biji... Panik juga rasanya dan terpaksa memberi laluan kepada kenderaan yang dipandu laju dari arah belakang. Takut takut kena hentam dengan kenderaan tersebut dari belakang yang dipandu laju tu kan.

Sebab tu.... Dalam undang-undang polis atau polis trafik boleh keluarkan saman atas alasan memandu dalam keadaan cuai dan mendatangkan bahaya kepada pengguna jalan raya yang lain.


Korang tak payah la nak salahkan pajero tu yang tetiba tukar laluan. Yang korang tu rasa dah power sangat berlumba kat jalan raya apa kejadah??!! Bangang ker??


Harap "orang dalam" si Yana a****g tu tak bangang macam puak ni juga nak cover kes kemalangan ni. 3 nyawa melayang kot. Si anak mangsa yang masih kecil pula jadi anak yatim piatu.

Video rakaman CCTV di Lebuh Raya Duke membuktikan kumpulan Myvi terbabit berlumba

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

1 comments:

  1. Aku sokong..sibebal ni ingt boleh lepas..jahanam..nyawa org korg permainkan..kalo nk berlumba sgt..p litar..kalo dah nk sihat sgt..bukan jalanraya tmpt nk tunjuk hebat..blame on the dead?..bravo korang..ingt ada org dalam selamat?..u'll see..

    ReplyDelete

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment