Pengakuan Wakil Familia Myvi Club

Pengakuan Wakil Familia Myvi Club Dalam Insiden Di Lebuh Raya Duke

Berikutan kes kemalangan membabitkan sebuah pajero dan 2 buah Myvi dari Familia Myvi Club yang berlumba sehingga mengakibatkan 3 nyawa terkorban termasuk seorang bayi berusia 7 bulan yang telah menjadi isu panas dan viral sejak berlakunya kejadian tersebut, salah seorang wanita yang mengaku sebagai wakil dari Familia Myvi Club (FMC) dikenali sebagai Yana membuat pengakuan seperti dibawah

PENGAKUAN WAKIL FAMILIA MYVI CLUBLEBUH RAYA DUKE

"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"
"Mereka bukan berlumba"

Kalau berlumba tu..memandu dengan kelajuan 110KM/J.. Kalau dalam pemanduan biasa 180-200KM/J.
 Kan cik Yana??

Ini pula adalah laporan yang dibuat oleh salah seorang pemandu Myvi tersebut


Admin suka ayat "merasakan sebuah m/kar jenis pajero berada di sebelah kiri seakan mahu masuk ke kanan, akibat dari itu kenderaan saya telah terbabas"

Pandai dia buat laporan polis kan

Kalau dilihat la pada keadaan pajero dengan 2 buah Myvi tu... Korang rasa yang mana
1. Yang bawa laju..
2. Yang mana paling teruk dirempuh dan
 3. Yang mana merempuh?




Ini pula laporan polis yang dibuat oleh saksi di tempat kemalangan tersebut

Laporan polis saksi kemalangan myvi lebuh raya duke

Tak cukup dengan gambar?? Nah video saksi yang berada di tempat kejadian

 Dah dah la nak pusing ayat. Korang tu dah bunuh orang tau tak!! Tak mengaku lagi??!! Memang sial la..

Admin pernah juga join kelab kereta. Admin juga suka juga ubahsuai ubahsuai kereta. Jadi admin tahu apa yang korang rasa waktu berada di lebuh raya tu apatah lagi secara berkumpulan ala-ala berkonvoi. Nak test power kan?? Nak test siapa lagi laju kan??? Nak tunjuk hebat kan??

Mengaku jer lah pemandu b*****t Familia Myvi Club. Tak da rasa bersalah ker?! Dah la bunuh orang. Jadikan anak-anak mangsa yatim piatu pula!! 

**Ahli kumpulan Myvi yang terlibat dalam kemalangan cuba menutup kes**
**Rakaman video CCTV di Lebuh Raya Duke membuktikan kumpulan Myvi terbabit berlumba** 

0 comments:

Post a Comment

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks