Sponsored

Iklan Sedih Hari Raya 2012

Iklan Sedih Hari Raya 2012 Daripada Bernas | The Journey


Ramai yang komen iklan ni sedih.... Sampai menitis air mata. Aku tak ada la sampai menitis air mata, sebak tu ada la. Kesian aku tengok budak-budak tu. Kalau lah nasib adik-adik aku macam diorang.... Ya Allah... Tak dapat aku bayangkan.... :(

Kena sangat iklan ni dengan tema dia iaitu kasih sayang..... Kasih sayang diantara 2 budak yang saling melengkapi... Dapat korang bayang salah seorang budak tu tak ada??
Respect kat uncle bawa lori tu.... Orang yang garang ni selalunya luar jer garang, tapi hati diorang sangat mudah tersentuh dan seorang penyayang. Setuju??

Sedih giler waktu diorang melawat kubur.... Syukur mak ayah aku masih ada :'(

** Kepada adik-adik yang dah kehilangan mak ayah.... Adik-adik semua insan yang tabah.

0 comments:

Post a Comment

Entry Menarik

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks