Erti Sebuah Persahabatan...

Assalamualaikum rakan-rakan sekalian.............. Alhamdulillah. Aku kini kembali ke alam maya yang amat aku rindui. Walaupun masalah aku belum 100% selesai tapi aku tak dapat menahan rasa riindu dihati terhadap blog aku ni..... Juga rindu aku kat korang. Membuak-buak rasanya rindu ni. :P Thanx kepada rakan-rakan yang memberi nasihat dan juga semangat..... Mereka adalah
Fairus - Member kamcing gua ni..... Kipas sikitttt.... :P
Korang memang tarbaik!!

Terima kasih juga kepada rakan-rakan blog yang masih sudi datang menjengah ke blog aku yang semakin sunyi ni.... :)

rakan yang baik adalah mereka yang sanggup berkongsi suka dan duka rakan-rakannya yang lain.....
Seorang rakan belum tentu layak mendapat gelaran seorang sahabat.... 
tetapi seorang sahabat..... sanggup berkongsi lebih daripada apa yang dikongsikan daripada seorang yang digelar rakan.........mungkin juga dari seorang saudara..... Sometimes...

Bermadah pujangga pulak aku malam ni.... Sila muntah hijau.. Hee 

Erti Sebuah Persahabatan

32 comments:

  1. @HansAgak2 ko nak nangis aku ada tisu...hehehe...thanx bro.

    ReplyDelete
  2. tu ah bro. kawan waktu senang, senang nak dapat. kawan waktu susah tu, yang susah nak dapat.

    ReplyDelete
  3. @amry

    hehehe..bak la tisu 3 kotak...hahahahah

    Juvana Episod 12

    ReplyDelete
  4. kawan mudah dicari..sahabat sukar dicari..huhu

    ReplyDelete
  5. Terima kasih bro kerana sudi menerima persahabat dari saya. Happy blogging

    ReplyDelete
  6. uhuk uhuk uhuk... ouh ada orang sbut nama aku.. patut tersedak tadi.. hehe no hal ar bro.. kalau ada apa2 cari je aku :)

    ReplyDelete
  7. AMRY : NANTI KALAU KE MELAKA BOLEH JUMPA...

    ReplyDelete
  8. slamat kembali.. kita sama2 timboi balik dlm arena blogging.. hehe

    ReplyDelete
  9. Pergh.. Tu belum lagi masuk bab2 jiwang karat, berbunga dihati.. Bak kata org dalam hati ada taman..he3

    ReplyDelete
  10. aiyooo.....muntah hijau ek...xdelah...nice entry ni.....sahabat masa senang, senang cari...sahabat masa susah, susah nak cari

    ReplyDelete
  11. @FitrihadiSAMPAI TERSEDKAK ko bro...dasyat tu erk...hehe

    ReplyDelete
  12. @fairusInsyaAllah bro..kalau ada rezeki aku ke Melaka aku roger... :)

    ReplyDelete
  13. @Tupai Karanitu la pasal tupai..aku ngan ko sama jer..kejap timbul..kejap teggelam...hehe..ko pon dah rancak aku tengok sekarang...bagus2

    ReplyDelete
  14. @Suhami Ahmadmanalah nak tau kan tok...lelaki guna ayat bermunge2 cam ni....hehehe....

    ReplyDelete
  15. kembali bersemangat, alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  16. alamak. muntah keluar warna pink!

    ReplyDelete
  17. @gadisBungahah!!pink??tolong2 panggilkan doktor...cepattttt!!! :P

    ReplyDelete
  18. Mudah untuk mencari kawan tapi sukar untuk mencari sahabat.

    ReplyDelete

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks