Home » , , » Lelaki nikahi budak umur 11 tahun dikecam

Lelaki nikahi budak umur 11 tahun dikecam

"Selamat pengantin baru suami ku.. Suami 41, madu ku 11 tahun"

Heboh kecoh dan dikecam nitizen apabila seorang wanita memuat naik gambar suaminya menikah lagi 1 dengan ucapan tahniah (menyindir) kepada suaminya.

Yang membuatkan nitizen marah adalah suami kepada perempuan yang menulis status tersebut yang telah mempunyai 4 orang anak itu bernikah dengan perempuan yang berusia 11 tahun...


Ramai nitizen kecam lelaki tersebut kerana budak perempuan 11 tahun tersebut masih di bawah umur dan mempersoalkan pernikahan tersebut dan bagaimana kedua orang tua kepada budak tersebut bersetuju dengan pernikahan tersebut. 



Lelaki Kelantan nikah budak perempuan umur 11 tahun

Suami Yang Tidak Bertanggungjawab

Daripada status si isteri, lelaki tersebut seperti suami yang tidak bertanggungjawab kerana membiarkan isteri sewaktu kereta mengalami kerosakan.. 


Lelaki Kelantan nikah budak perempuan umur 11 tahun

1. Sanggup kahwin dengan budak 11 tahun. Bini mesej bagitau kereta mati tengah jalan dia jawab padan muka. Tak fikir ke aku dah kandungkan 4 anak bersama.

2. Aku dah letih jaga anak bawak ke hulu ke hilir cari rezeki. Ambik lah pelihara anak ni kalau dah nak sangat yang umur 11 tahun.


3. Tak larat dah nak telefon suruh ambik jaga anak empat orang ni boleh la main dekcok(tinting ) dengan mak tiri. Aku dah penat cari duit nak pelihara anak


Post tersebut mendapat perhatian dan kecaman dari nitizen kerana bukan sahaja soal pernikahan dengan budak bawah umur malah boleh memberikan pandangan negatif terhadap agama islam dari mereka yang bukan beragama islam... 



Lelaki Kelantan nikah budak perempuan umur 11 tahun

Sumber

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment