Video Muzik Paling Sedih

Video Muzik Paling Sedih

Hehe... Aku ni suka gak feeeling-feeling... Suka hati aku la kan.. Lelaki pun ada perasaan per. hohoho
Aku usha-usha facebook terbaca la satu status bervideo ni dia tulis "Serius keluar air mata tengok video ni"

Video muzik paling sedih


Aku pun tengok la... Tak pasti la video dari negara mana... (Aku suka Korean..huahuahua).. Aku pun tengok la kot kot meleleh air mata kan.. kikiki....
Cer tengok..

Ada yang meleleh air mata ker??? :P

Aku tengok biasa jer..... Siap menguap lagi...
Meh tengok video yang buat aku sedih... ewahhhh....



2 comments:

Ping Site

Free Auto Malaysia Backlinks