Home » » Balasan Kerana Menghina Islam

Balasan Kerana Menghina Islam

Di Pukul Dalam Keadaan Bogel Kerana Menghina Islam

Satu rakaman video seorang lelaki di pukul dalam keadaan bogel di Labuan dipercayai kerana menghina agama islam menjadi viral sejak rabu lalu.

Video lelaki di belasah dalam keadaan bogel hina islam


Mangsa dikenali sebagai James Hunt mendakwa dia dikejar dari Sekolah St. Anna dalam keadaan bogel sehingga dijatuhkan di hadapan Temple Sing, Labuan.

“Saya dikejar dari sekolah dalam keadaan bogel, dipukul menggunakan kayu golf (besi) dan dipaksa meminta maaf dengan mencium kasut ketua mereka.

“Mereka telah memukul saya tanpa belas kasihan hanya kerana saya menegur dan menviralkan permasalahan yang berlaku di Labuan,” tulisnya di laman Facebook.

Namun, berdasarkan maklumat netizen, James dikatakan pernah memuat naik kenyataan yang kurang menyenangkan mengenai agama Islam dan turut mendakwa Perdana Menteri sebagai penyamun, perompak dan penipu.

Bagaimanapun, James menafikan dakwaan itu dan meminta netizen menunjukkan bukti dia berbuat demikian dan jika ada, dia bersedia untuk disaman di Mahkamah Sivil.

“Tunjuk bukti kalau saya mainkan agama dan saman saya di Mahkamah Sivil. Melainkan kritikan saya telah disalahertikan dan dijadikan isu,” katanya.

Video berdurasi 2 minit 49 saat tersebut dimuat naik sejak awal pagi Rabu oleh pengguna Facebook.

Semakan di akaun Facebooknya juga mendapati, James banyak mengaitkan setiap status yang dimuat naik dengan agama Islam.

Segelintir netizen berpendapat, berkemungkinan besar mangsa dipukul kerana status Facebooknya yang terlalu lancang sehingga menimbulkan rasa tidak puas hati orang ramai. 

Tonton video lelaki di belasah dalam keadaan bogel kerana menghina islam.



Sumber : sentiasapanas.com

***********************************************

Nota kaki : Ko hina agama Islam, benda sensitif.. guna pula media sosial Facebook... Memang cari penyakit la..

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment