Home » , » Servis Meningkatkan Like Fan Page

Servis Meningkatkan Like Fan Page

Servis Meningkatkan Like Fan Page


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Anda semua pasti tahu apa itu Fan Page atau Facebook Fan Page bukan?
Fan Page adalah salah satu 'feature' yang terdapat di dalam laman Facebook yang mana Fan Page ini dapat digunakan untuk menonjolkan komuniti-komuniti tertentu tidak kira untuk perniagaan, hiburan, persatuan-persatuan, kelab atau apa sahaja.

Dengan Fan Page, selain memudahkan info atau maklumat disampaikan kepada peminat-peminat atau likers, ianya juga dapat membantu meningkatkan kreadibiliti atau kepercayaan satu-satu komuniti atau individu yang terlibat. Didalam page ber'nichie' produk misalnya, jumlah like mungkin dapat mempengaruhi seseorang atau pelanggan untuk mendapatkan produk yang dipasarkan  selain mudah untuk team Fan Page tersebut membuat pemasaran melalui Fan Page mereka.

Mudah kata, Fan Page boleh diibaratkan sebagai sebuah kedai. Jika satu-satu kedai itu mempunyai ramai pelanggan dan ramai pelanggan yang mendapatkan produk daripada kedai tersebut, apakah persepssi pertama yang terlintas difikiran kita? Semestinya produk yang di pasarkan adalah sesuatu yang bagus. Jika tak kena gaya, kita yang tidak terniat untuk membeli, boleh terbeli produk tersebut. Lihat bagaimana kepercayaan orang lain, mampu mempengaruhi kepercayaan dan keputusan kita. Begitu juga dengan Fan Page.

Jadi jika anda mempunyai Fan Page, terutama Fan Page yang ber'nichie' perniagaan atau produk. Bilangan peminat di Fan Page adalah penting kerena peminat tadi berpotensi bertukar menjadi pelanggan.
Anda nampak kepertingan Fan Page.

Tujuan entry ini dihasilkan kerana baru-baru ini saya ada mendapatkan servis meningkatkan bilangan like dari salah seorang rakan Facebook yang ada menawarkan servis meningkatkan bilangan like page.

servismeningkatkan like fan page

Keputusan yang saya dapat amat mengujakan kerana bilangan like untuk page saya mencanak naik hanya dalam masa 1 hari..... Yang lebih menarik, like datang daripada Malaysia, tidak seperti sesetangah servis yang mana like dari entah mana-mana negara.

Jadi kepada anda yang ingin meningkatkan like di Fan Page, saya mengesyorkan anda mendapatkan servis daripada saudara Azlan IMer

Gerenti puas hati!!!

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. @fairusWaktu aku buat tu tengah ada offer..1000 = rm60...biasa rm70..roger2 la brado tu

    ReplyDelete

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment