Home » , , » Apa Sebenarnya Produk Hyprobulksms Ni?

Apa Sebenarnya Produk Hyprobulksms Ni?

Ramai yang telah pun tahu apakah sebenarnya produk Hyprobulksms ini. Tetapi tidak kurang juga yang masih blur-blur atau masih tidak faham dengan jelas apakah sebenarnya produk ini. Disini saya akan terangkan serba ringkas apakah sebenarnya produk Hyprobulksms ini.


Hyprobulksms ini merupakan suatu produk maya iaitu sistem penghantaran SMS secara pukal. Jadi produk Hyprobulksms ini bukanlah produk fizikal seperti minuman-minuman kesihatan, perfume, atau apa-apa sahaja yang boleh dilihat dengan mata kasar. Sistem ini diguna pakai untuk tujuan penghantaran SMS secara pukal ke seluruh negara dan rangkaian dengan kos serendah RM0.09sen/sms. Berbanding tanpa sistem ini, kita perlu menghantar sms secara manual dan menelan kos yang tinggi serta mengikut rangkaian. Dengan sistem ini, dengan hanya satu klik dari komputer, anda mampu menghantar sms ke beratus malah beribu pengguna handphone seluruh dunia.

Untuk mendapatkan sistem ini anda perlu lah terlebih dahulu menjadi ahli di dalam syarikat ini dimana apabila anda telah menjadi ahli anda akan diberikan satu username dan password untuk anda Log-In ke laman web syarikat dan seterusnya menggunakan sistem ini.

Namun begitu kuantiti sms yang boleh anda hantar bergantung kepada pakej yang anda ambil. Terdapat 5 pakej yang disediakan oleh syarikat iaitu :
1. Pakej A : RM75 = 500SMS (RM0.15/SMS)
2. Pakej B : RM120 = 1000SMS (RM0.12/SMS)
3. Pakej C : RM220 = 2000SMS (RM0.11/SMS)
4. Pakej D : RM300 = 3000SMS (RM0.10/SMS)
5. Pakej E : RM360 = 4000SMS (RM0.09/SMS)

Untuk mendapatkan atau membeli kredit SMS ini pula, anda perlulah berurusan dengan pihak syarikat iaitu dengan membuat pembayaran kepada Pengarah Syarikat, Hairul Nizam Hashim a.k.a Tuk Sidang.

Ramai yang berkata kepada saya bahawa produk ini seperti tidak mempunyai kepentingan kepada mereka dan tidak perlu mendapatkannya. Betul, tetapi penting kah untuk anda menjana pendapatan dengan pay-out sehingga 100%? Ini kerana sistem ini merupakan sistem Affiliate.

Akan saya ceritakan kepentingan produk ini dan bagaimana anda mampu menjana pendapatan yang lumayan dari perniagaan ini pada masa akan datang. Hyprobulksms best!!!

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post
Oldest
You are reading the latest post

1 comments:

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment