Home » , » Kisah Cinta Atuk Dan Cucu

Kisah Cinta Atuk Dan Cucu

Atuk 60 Tahun Kecewa Cinta Dipermain Gadis 16 Tahun


Kisah Cinta Atuk Dan Cucu 


REMBAU: “Selepas 29 tahun menduda, saya terbuka hati untuk bernikah dengan gadis berusia 16 tahun, malah gembira apabila dia bersetuju mengahwini saya menerusi kiriman SMS menyebabkan saya sanggup menunggunya habis belajar untuk meminang. Namun kini, impian itu berkecai kerana dia sudah ada kekasih lain dan mahu memutuskan hubungan.”

Begitu luahan seorang lelaki warga emas, Mohd Adnan Hamid, 60, yang mendakwa bukan saja perasaannya dipermainkan dan ribuan ringgit wang dibelanjakannya lesap, malah lebih keji kekasihnya itu tergamak menghina dan memaki hamunnya apabila dia meminta penjelasan mengenai teman lelaki baru remaja itu.

Menurutnya, dia berkenalan dengan gadis yang mesra dipanggil Ida itu, Februari lalu di sebuah kedai makan dan pada awalnya hubungan mereka tidak lebih daripada hubungan seorang datuk dan cucu.

“Dia bekerja sebagai pembantu kedai makan pada hari cuti dan sebaik mengenalinya timbul rasa kasihan dan simpati sehingga saya menawarkan diri menjadi wakil penjaga pelajar selepas dia bertukar sekolah.


“Sejak itu, kami sering berhubung melalui telefon bimbit dan bertemu. Saya minta Ida supaya berhenti kerja dan fokus terhadap pelajaran serta berjanji membantunya jika kesempitan wang,” katanya ketika ditemui Harian Metro, semalam. 


Sumber :- HMetro

---------------------------------------------------

Apa pandangan korang kes atuk yang dah berusia 60 tahun ni bercinta dengan gadis 16 tahun ni? Ish.. Tak tahu nak cakap apa. Sangat tak sesuai kot. Pelik rasanya. Rasanya gadis tu hanya ank duit jer. Ambil kesempatan. Si atuk tu pulak kalau yer pun nak cari pengganti, cari lah yang lebih sesuai. 16 Tahun......????? Aduhhhh..... Kalau aku jadi gadis tu pun aku tak nak rasanya. Kalau aku jadi si ayah budak tu pun aku tak izin kot.. Carilah yang sesuai... Nak kata rasa kasihan ramai lagi ibu-ibu tunggal di luar tu yang memerlukan pembelaan.

Kalau dengan gadis 16 tahun ni kalau ada rasa kasihan, cukup lah bantu dengan ikhlas jer.. Nak harap gadis tu jadi isteri... Susah kot.... Anggap cucu dah lah.......

Apa pandangan korang berkaitan atuk ni bercinta dengan gadis 16 tahun ni.....??

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

1 comments:

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment