Betapa Ruginya Aku!!!

Edisi nak tulis cepat-cepat. Mood tetiba hilang. Grrr

Entry ni bukan isu semasa. Tetapi pasal diri aku der.... Baru-baru ni aku ada buat satu entry tentang biz di internet. Tarikh entry tu 11 Jun tadi  Dimana aku masukkan link landing page pasal biz aku tu dalam entry tersebut. Tak la banyak pelawat yang masuk. Tapi bolehla...
Dalam landing page aku tu pulak aku ada masukkan sistem autoresponder......
Setahu aku sistem autoresponder akan link dengan personal email jika ada yang subcribe atau isi form sistem autores aku tu. Aku cek-cek kat email tak ada notification pasal sistem autoresponder aku tu. Aku fikir tak ada yang isi la kot. Tadi bila aku masuk dalam web sistem autoresponder aku tu, alangkah terkujatnya aku!!!
Kenapa aku terkujat??
Tengok gambar bawah
*** Data-data my top secret loooo....

Tengok gambar ni pulak

Terkujat aku bila tengok ada 12 subscriber hanya dalam tempoh 3 hari sahaja... Waaaa.... Sistem auto aku tu tak siap setup pun..baru buat 1 email...huhuhu....

Padah menggunakan sistem autoresponder edisi percuma :(

p/s : Aku rasa yang subcribe tu yang dah join biz tu sebab ayat landing page aku tu memang buat diorang panas.. Kottt... hehehehheehhe..... nak spy la tuuuu.... :P

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment