Home » , , , » Bapa Lee Chong Wei Cuba Bunuh Diri

Bapa Lee Chong Wei Cuba Bunuh Diri

Gempar!! Bapa kepada pemain badminton no 1 negara cuba bunuh diri


Bapa lee chong wei cuba bunuh diri

Khabarnya pihak polis berjaya menggagalkan tindakan bapa pemain badminton no 1 negara itu sebanyak 2 kali awa pagi tadi.

Lee Ah Chai 59 tahun yang menetap di Butterworth dikatakan cuba membunuh diri berhampiran kawasan pusat membeli belah Queensbay Mall. Daripada maklumat orang awam, bapa Lee Chong Wei dikatakan menangis di tepi laut berhampiran pusat membeli belah Queensbay Mall seawal jam 4 pagi.

Polis mengambil masa selama 3 jam untuk memujuk bapa Lee Ah Chai untuk membatalkan niatnya membunuh diri dan puang ke rumah.

Untuk tujuan keselamatan, bapa Lee Chong Wei diiringi pihak polis dalam perjalanan pulang untuk mengelakkan sebarang kejadian sama berlaku. Seperti telah dijangka, sewaktu melalui jambatan Pulau Pinang di kilometer 2 kira-kira jam 7.45 pagi, bapa Lee Chong Wei memberhentikan kenderaannya dan bertindak untuk terjun dari jambatan Pulau Pinang itu tetapi sekali lagi berjaya dipujuk oleh polis yang mengirinya.

Kini bapa pemaian badminton no 1 negara itu dibawa di Ibu Pejabat Polis Daerah SPT untuk diambil keterangan membantu siasatan.

Berdasarkan siasatan awal, bapa Lee Chong Wei bertindak untuk membunuh diri berpunca daripada masalah keluarga yang tidak mempedulikannya.

Sumber Bapa Lee Chong Wei Cuba Bunuh Diri - Bernama

---------------------------------------------------------------

Janganlah sampai bunuh diri. Semua perkara boleh dibawa berbincang. Tak tahu apa masalah, tapi yang pasti, semakin seseorang itu dimamah usia, semakin sensitif jiwa dia. Setuju?

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

3 comments:

  1. ai... anak punya la kaya jutawan pemain no 1 dunia, tup tup bapak nak bunuh diri? apa masalah dia sebenarnya? done follow - Noob

    ReplyDelete
  2. Iskhhh nape family x pedulikan dia yer? Sbb ank2 dia sibuk kot...tu yg dia rase terasing smpi nk bunuh diri..chong wei kna pndai2 ler pujuk org tua ni sbb makin tua makin sensitif

    ReplyDelete
  3. Hahaha..makin tua makin emo...tp pkla Ank awk tu org dikenali...kan..kan...

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment