Buat Duit Dengan Murahnya.my

Buat Duit Dengan Murahnya.my

Kalau sebelum ni entry aku cerita pasal kerja dari rumah dengan Jobdirumah.com. Hari ni aku nak cerita sikit pasal kerja dari rumah dengan Murahnya.my :)

Kalau Jobdirumah.com kita kena bayar RM50 untuk sertai program tersebut lain pula dengan program Murahnya.my ni. Haaaa... Dah dapat agak kan..?? :) Yup, dengan murahnya.my, korang tak peru bayar apa-apa untuk sertai program ni. F.O.C!!
Yang lagi best, murahnya.my ni dibangunkan oleh orang Malaysia..... Woooo... Bangga kejap kan :)

Macam mana buat duit dengan Murahnya.my ni?? Sonang jo.. Jika korang ada apa-apa skill atau kemahiran yang berkaitan dengan komputer macam bina fan pages ker, bina software ker, buat web ker, blog ker, apa-apa jer lah, boleh la korang promote kat murahnya.my.

Contoh korang sediakan servis bina blog, tulis kat situ pas tu letakkan lah harga untuk servis yang korang sediakan. Lepas tu tunggu jer lah sesaper yang berminat untuk mendapatkan servis korang tu... :)

Berkaitan dengan pendapatan, pihak murahnya.my nak juga duit sikit dari usaha diorang bina platform ni kan. Pihak Murahnya.my akan potong 30% dari cas servis yang kita kenakan kepada 'buyer'. Jadi kalau satu servis korang letak RM10 korang akan dapat RM7. Oklah tu kan...

Buat Duit Dengan Murahnya.my

Selain tu ada pula level dan rating yang mana dapat menonjolkan kreadibiliti si seller. Tengok kat bawah...

Buat Duit Dengan Murahnya.my

Bukan sahaja kepada mereka yang ada skill, yang tak ada skill pun boleh join dan buat cadangan atau permintaan atau pengumuman untuk mana-mana 'seller' yang boleh buatkan servis yang diminta untuk dia.

So.... Ada skill? Ada kemahiran? Ada nak cari seseorang yang boleh upkan traffik web atau blog korang? Atau apa-apa sahaja.... Jom tengok di Murahnya.my



Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

4 comments:

  1. DIA NAK LAWAN MUDAH.MY KE.. HEHE

    ReplyDelete
  2. @fairusBUKAN MUDAH.MY BRO...TAPI FIVERR.COM :)

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Sebagai tambahan, saya terjumpa satu website spt murahnya.

    Pada pandangan saya, Website ni amat menarik dan unik.

    Kita boleh tawarkan servis dari RM10 - RM300.
    Nak feature servis pun murah.. Cuma RM10 untuk sebulan.(Berbaloi sangat)
    Kalau nak letak iklan promosi pun baru RM30 untuk sebulan.

    Website ni amat sistematik. Panduan yang diberi pun amat jelas.

    Kalau berminat boleh jenguk kat

    >>>>>> http://www.servismalaysia.com

    Saya sendiri dah mula letak servis kat website ni. Pendaftaran percuma sahaja. Baru seminggu join dah dapat income RM200. Lumayan sangat.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  4. Kami perlukan anda!! Untuk menjana pendapatan.

    ServisMurah 'HAB PERNIAGAAN INTERNET TERBAIK MALAYSIA' merupakan platform 'Job-Mikro' yang selamat dan terkawal untuk rakyat Malaysia menyediakan perkhidmatan 'offer and delivery' kepada pembeli yang berskala kecil dengan harga yang berpatutan. Medium pembayaran pula menggunakan internet perbankan Malaysia seperti Maybank2U, CIMB Clicks, Paypal dan sebagainya.

    >>>>>>> http://servismurah.com

    Semua rakyat Malaysia boleh berniaga! Hanya dari rumah dengan masa yang fleksibel dan anda boleh mulakan perniagaan anda dengan PERCUMA!

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment