Home » , , , » Sistem Autoresponder Percuma

Sistem Autoresponder Percuma

Sistem Autoresponder Percuma

Pakej Sistem Autoresponder
 Jika anda menjalankan perniagaan di internet, Sistem Autoresponder adalah salah satu tool yang dapat menaikkan lagi margin keuntungan perniagaan anda. Dengan adanya sistem autoresponder ini, ianya akan memudahkan lagi tugasan anda didalam mempromosikan produk atau servis yang anda tawarkan didalam perniagaan anda.

Apa Fungsi Sistem Autoresponder

Pada yang baru nak berjinak-jinak atau yang baru nak belajar perniagaan internet ni, tentu ada yang kurang pasti apa sebenarnya Sistem Autoresponder ni? Apa sebenarnya fungsi Sistem Autoresponder dan bagaimana sistem ini membantu anda.

Jika anda tahu menggunakan email, anda sudah mempunyai basic atau asas didalam Sistem Autoresponder ini. Terkejut? :) Sistem autoresponder ini sama jer macam dengan email yang kita gunakan tu, bezanya Sistem Autoresponder ni kita boleh set waktu penghantaran email-email tersebut dan ianya akan bekerja secara auto untuk kita. Nama pun autoresponder kan. Jadi jika anda mempunyai web dan mempunyai sistem autoresponder ni didalam web anda, anda tak perlu risau sebab jika prospek anda masuk dalam web anda dan prospek tersebut mengunakan sistem autoresponder yang telah anda setkan, email akan dihantar kepada  prospek tersebut secara auto walaupun anda sedang tidur.

Jenis Jenis Sistem Autoresponder

Terdapat banyak sistem autoresponder, ada yang percuma, ada yang berbayar. Ada yang mahal, ada yang murah dan ada pula yang ikut pakej. Tengok screenshot kat bawah
Jenis-Jenis Sistem Autoresponder
 Kebiasaanya, penyedia Sistem Autoresponder ni mengenakan bayaran untuk setiap bulan. Tak kira lah berapa ramai yang 'subcribes', anda tetap perlu bayar servis penyedia Sistem Autoresponder ni setiap bulan. 

Tetapi diantara kesemua penyedia Sistem Autoresponder diatas, ada satu penyedia Sistem Autoresponder ni yang hanya mengenakan bayaran sekali sahaja seumur hidup :) Dan yang menarik, ianya dibangunkan oleh orang Malaysia sendiri. Mana pilihan anda? Servis yang mengenakan bayaran per bulan atau sekali seumur hidup dengan pakej yang sama?

Tak perlu bercerita panjang, anda lihat sendiri apa kata mereka yang telah menggunakan Sistem Autoresponder buatan anak tempatan ini..... Zasssssss.....

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment