Home » , , , , » Template Baru Amrys Blog

Template Baru Amrys Blog

Template Baru Amry's Blog


Template Terbaru Mesra SEO 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.
Moga sihat-sihat semua.

Semalam blog ini dah pun bertukar wajah dengan menukarkan template baru setelah sekian lama blog ni tak tukar 'baju'. Dulu rajin lah tukar template, kejap kejap tukar kejap kejap tukar. Sekarang tak serajin dulu dah. Huhuhu..

Template lama ditukar sebab dah nampak kusam dan ada masalah pada widget 'Page Navigation' dia. Malas nak godek tukar terus template.

Penting ke template kepada blog? Ke sekadar nak bagi cantik blog je?
Kalau nak tahu template ni memainkan peranan juga dalam Search Engine Optimization atau SEO.
Huish, tak layak rasanya nak cerita bab SEO ni, tapi memang template ada peranan dalam membawa pelawat ke blog. Tak caye, cuba google Template Mesra SEO.

Kalau di mata pembaca template yang kemas memang la sedap mata membaca. Bagi 'Robot Crawler' pula, dia tak tengok cantik ke hodoh blog tu, tapi dia tengok pada susunan kod-kod template... Semakin tersusun kod semakin senang dia nak jelajah blog. semakin senang crawler ni jelajah lagi senang dia nak bawa pelawat.

Pemilihan template ni bergantung kepada individu dan niche blog. Kalau sekadar blog suka suki dan personal, hantam ja lah nak pakai template apa pun. Dah nama pun suka suki. Tapi yang mempunyai tujuan dalam menghasilkan blog dan mempunyai niche niche tertentu, dia perlulah memilih template yang sesuai, yang penting, template tu mesra SEO untuk membawa masuk pelawat.

Template kali ni diberi nama 'New Super SEO Friendly'. Super SEO la sangat blog ni..
Template ni adalah antara template terbaru untuk tahun 2014. Template ni dipilih kerana ianya agak friendly dengan Robot Crawler a.k.a SEO selain susun atur dia yang kemas.

Kalau korang terasa nak tukar template, boleh klik link dibawah. Di sana ada beberapa pilihan template yang mesra SEO dan agak sodap mata dipandang

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment