Home » , , , » Jana pendapatan Tanpa Modal

Jana pendapatan Tanpa Modal

Jana Pendapatan Tanpa Sebarang Modal

Suka sangat aku guna ayat Jana Pendapatan Tanpa Sebarang Modal. hehehe.... Tapi betul ker boleh jana pendapatan tanpa menggunakan sebarang modal? Kalau aku skopkan maksud aku pada dunia sebenar, maksud aku dua realiti la kan, mungkin agak sukar untuk jana pendapatan tanpa sebarang modal ni. Boleh, bukan tak boleh.... Cecuba kumpul tin-tin minuman yang kosong atau paper-paper lama atau besi-besi buruk pas tu jualkan kepada mereka-mereka yang sudi membeli barangan tersebut. DIJAMIN, orang tu akan dapat duit. DIJAMIN!!



Itu aku skopkan kepada dunia realiti, kalau aku luaskan kepada dunia maya, atau bahasa standard dia, dunia online... Mungkin akan ada yang terkial-kial. Sebabnya dunia maya atau online ni kita sedia maklum ianya memerlukan sebuah komputer dan jalur internet. Macam mana nak jana pendapatan tanpa sebarang modal dengan hanya berbekalkan sebuah komputer atau laptop serta jalur internet sahaja. Nak kena jual ker komputer tu? Haish....

Kepada yang baru kenal dunia online ni, yang baru nak berjinak-jinak dengan perniagaan online ni, pasti akan ada yang kabur tentang bagaimana untuk menjana pendapatan tanpa sebarang modal ni terutama menggunakan medium internet. Aku berani cakap macam tu, sebab aku pun pernah rasa macam tu dulu. "Macam mana nak buat duit dengan internet?" "Macam mana nak jual barang hanya dengan berada depan komputer?" "Macam mana dengan urusan pembayaran?" "Macam mana nak berkomunikasi dengan seseorang yang berminat untuk berurusan dengan kita atau berminat dengan satu-satu produk yang ingin kita pasarkan?" Itu antara persoalan-persoalan yang pernah bermain di kepala aku. Persoalan-persoalan ni juga aku rasa pernah bermain di kepala mereka-mereka pada satu masa dahulu yang kini sudah pun bergelar Internet Marketer (IM). Dan sekarang ni, kalau kita tanya kepada Internet-Internet Marketer yang ramai diluar sana macam mana nak jana pendapatan di internet tanpa sebarang modal, aku rasa sebelum diorang menjawab soalan tu, diorang akan tersenyum dulu. Sebabnya terlalu banyak cara untuk menjana pendapatan di internet ni tanpa perlu mengeluarkan sebarang modal seperti Affiliate, Dropship. Kepada yang ada blog tu, advance sikit la sebab diorang pasti tahu yang diorang boleh jana pendapatan tanpa modal dengan memaparkan iklan-iklan seperti Nuffnang, Adsense, adsniaga dan sebagainya. Kepada "beginner" la. Yang otai-otai IM tu, yang dah kumpul puluh-puluh ribu dari internet ni, tak kan la tak boleh nak keluarkan modal untuk mengaut keuntungan yang lebihkan daripada perniagaan internet yang dijalankan. Macam pelaburan lah, semakin banyak yang kita labur, semakin banyak keuntungan yang akan diperoleh. Kalau tanpa modal boleh untung RM50, dengan mengeluarkan modal RM50 boleh untuk RM500 rasanya sangat berbaloi.


Panjang pula aku berceloteh. Sebenarnya dalam entry aku ni, aku nak perkenalkan satu program yang sememangnya menarik. Aku fokuskan kepada mereka yang baru nak berjinak-jinak nak jana pendapatan di internet ni tanpa sebarang modal. Seriously... Tanpa perlu mengeluarkan modal, korang tetap mampu menjana pendapatan daripada program ni. Program yang aku maksudkan adalah... Program Affiliate Hyper Fanpage






Tak klik pun tak per sebab ni bukan program Pay Per Click :)

Ditulis oleh saudara Affendi Hussin, salah seorang IM tempatan yang aku jarang dengar nama dia :p
Admin ada menegaskan didalam program affiliate dia ni, seseorang itu mampu menjana pendapatan sebanyak RM50 dalam tempoh 24 jam menerusi satu laporan percuma yang disediakan. Admin cakap erk. Bukan aku.

Laporan Percuma?? Aku ada gtahu kan mula-mula tadi, "Jana Pendapatan Tanpa Sebarang Modal". So, saudara Affendi ni ingin membuktikan kata-kata dia tu benar yang mana seseorang itu mampu menjana pendapatan tanpa sebarang modal dengan hanya memberikan laporan bertajuk  Hyper Fanpage yang bernilai RM69 secara percuma sahaja.

Didalam laporan tersebut, saudara Affendi ada terangkan step-by-step bagaimana untuk menjana pendapatan di internet tanpa sebarang modal. Sangat mudah untuk diikuti. Malah suadara Affendi ni juga ada menerangkan kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh seseorang yang menjalankan perniagaan internet ni yang mana kesilapan tersebut antara punca kegagalan seseorang itu didalam perniagaan internet. Juga beliau ada menekankan beberapa point menarik yang boleh dikatakan sebagai kunci untuk berjaya didalam menjalankan perniagaan.

Ops!! Sebelum terlupa, tawaran ini hanya untuk 30 orang sahaja. Percuma tu. Tak nak ker? Kalau nak, klik pada banner diatas dan download laporan percuma Hyper Fanpage yang disediakan oleh Saudara Affendi Hussin sebelum tawaran ditamatkan. Sangat berbaloi.

Apa lagi, cuba Jana Pendapatan Tanpa Sebarang Modal hari ni
----------------------------------------------------------------------
UPDATE
TAWARAN TELAH DITAMATKAN
KOMISYEN TELAH DIKURANGKAN KEPADA RM0.10 DARIPADA RM1 UNTUK SETIAP PENDAFTARAN BARU

Thanks for reading & sharing Amry's Blog

Previous
« Prev Post

4 comments:

  1. ok dah ambik satu dah, dah download nanti ada masa baru nak baca

    ReplyDelete
  2. green.Papa.com: jom add sesama kita menjadi Folower.terjah sini ka... http://greenpapacom.blogspot.com/2012/01/jom-add-sesama-kita-menjadi.html?spref=tw

    oh ye ke,boleh percaya ke system ni,satgy dah daftar kena bayar pula,selalu camtu la....perniagaan internet ni

    ReplyDelete
  3. Salam semua.
    Saya nak share satu site ni. Namanya Clixsense.
    http://www.clixsense.com/?r=3686990&c=ads&p=View_Ads
    Site ni dah 5 tahun ON dari tahun 2007
    Byak cara kalau nak dapatkan duit (dlm unit USD).
    1. Klik pada iklan dapat $$$
    2. Buat task nyer yg mudah dapat $$$
    3. Buat offer/ survey dapat $$$
    4. Klik ClixGrid dapat $$$
    & byk lagi.

    Saya join website ni baru tahun lepas, setakat ni saya dah cash out dlm $31++ USD. Ikut pada tahap kerajinan anda. Semakin rajin, semakin byk habuannya.

    Harap2 anda semua berminat.
    Sekian.

    ReplyDelete
  4. RM100,000 Menanti Anda...
    http://bit.ly/TjWaMv

    ReplyDelete

Blog Archive

CERITA JIRAN SEBELAH..

Thanks For Your Comment